بلوار آیت الله بروجردی زیر نظر رفت

شهر بیست/ معاون شهردار قم گفت: در ۶ نقطه از بلوار آیت‌الله بروجردی، ۱۸ دوربین نصب‌شده و سه سامانه در مسیر رفت و سه سامانه در مسیر برگشت علاوه بر سرعت لحظه‌ای سرعت متوسط را نیز کنترل می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بلوار آیت الله بروجردی زیر نظر رفت
شناسه : 22264 | انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با اشاره به اهمیت اعمال قوانین راهنمایی رانندگی در شهر، اظهار داشت: نصب دوربین‌های ثبت تخلف و دوربین‌های نظارتی در سطح شهر یکی از آیتم‌های موفق در کنترل و کاهش تخلفات رانندگی در شهر بوده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم یکی از محورهای پرخطر را بلوار آیت‌الله بروجردی دانست و افزود: از زمان نصب دوربین‌های کنترلی در بلوار آیت‌الله بروجردی تعداد تصادفات منجر به جرح و فوت به‌شدت کاهش پیداکرده است.

ذاکریان تعداد دوربین‌های این بلوار را ۱۸ عدد اعلام کرد و گفت: در ۶ نقطه از بلوار آیت‌الله بروجردی ۱۸ دوربین نصب‌شده و سه سامانه در مسیر رفت و سه سامانه در مسیر برگشت علاوه بر سرعت لحظه‌ای سرعت متوسط را نیز کنترل می‌کنند.

وی، سرعت مجاز در این بلوار را ۹۰ کیلومتر در ساعت عنوان و بیان کرد: متأسفانه در اردیبهشت سال جاری ۲۰ خودرو متخلف با سرعت بیش از ۱۵۰ کیلومتر در ساعت ثبت‌شده که بسیار نگران‌کننده بوده و می‌تواند منجر به اتفاقات و حوادث ناخوشایند برای سایر کاربران این معابر شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از ارسال عکس‌ها به مرکز پلیس راهور خبر داد و تأکید کرد: برای جلوگیری از خسارت مادی و معنوی برای شهروندان و مدیریت شهری این موضوع با قاطعیت دنبال شده و هیچ‌گونه چشم‌پوشی دراین‌باره نخواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرعلی

    تاریخ : 29 - اردیبهشت - 1399

    پراید سواران از لحاظ سرعت و سبقت و موتورسواران از لحاظ سرعت و رانندگی در جهت مخالف و سه ترکه راندن گوی سبقت را از دیگران ربوده اند در شهر بیشترین تخلف ها را دارند و کمتر مورد توجه هستند .باور ندارید بک هفته رفتار آن ها را زیر نظر بگیرید.


    پاسخ