تجهیز تمامی تاکسی‌های قم به «نشان پرداخت» تا پایان مرداد ماه

شهر بیست/ سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: فاز نخست تکمیل تجهیز تمامی تاکسی‌های بی‌سیم به نشان پرداخت تا پایان خرداد و فاز دوم تکمیل تمامی خودروهای تاکسیرانی تا پایان مردادماه سال جاری انجام می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تجهیز تمامی تاکسی‌های قم به «نشان پرداخت» تا پایان مرداد ماه
شناسه : 22074 | انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، امیر یزدی با اشاره به لزوم ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان، اظهار داشت: یکی از نیازهای جامعه توسعه‌یافته ارائه خدمات الکترونیکی به مردم در همه حوزه‌هاست.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم نصب نشان پرداخت را یکی از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: پرداخت کرایه تاکسی به‌صورت نقد یکی از چالش‌های رانندگان تاکسی و شهروندان بوده که امیدواریم به‌زودی این خدمت را به‌صورت گسترده به شهروندان ارائه دهیم.

یزدی از نصب ۴۹ دستگاه  نشان پرداخت در دو مرحله خبر داد و تصریح کرد: ۲۵ دستگاه تاکسی گردشی در آذرماه ۹۸ و ۲۴ دستگاه تاکسی بی‌سیم در اردیبهشت ۹۹ به دستگاه نشان پرداخت مجهز شده است.

وی افزود: پرداخت از طریق اسکن نشان پرداخت توسط نرم‌افزار قمیار و پس از ایجاد حساب کاربری انجام‌شده و شهروندان توسط همه بانک‌های عضو شتاب می‌توانند کیف پول شهروندی خود را شارژ کنند، همچنین نرم‌افزار قمیار نیز در کافه بازار و سایت شهرداری قابل دانلود است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، امکان رؤیت اطلاعات راننده را در هنگام استفاده از نرم‌افزار قمیار و سیستم نشان پرداخت یکی از ویژگی‌های این خدمت دانست و بیان کرد: پس از تکمیل پرداخت ضمن ارائه رسید به مسافر، پیغام پرداخت هم در اپلیکیشن و هم به شماره موبایل راننده ارسال می‌شود.

یزدی برنامه زمان‌بندی اجرای این پروژه را طبق اعلام سازمان فاوا اعلام و خاطرنشان کرد: فاز نخست تکمیل تجهیز تمامی تاکسی‌های بی‌سیم به نشان پرداخت تا پایان خرداد و فاز دوم تکمیل تمامی خودروهای تاکسیرانی تا پایان مردادماه سال جاری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امکان نظر دهی به راننده درباره نظافت خودرو، ثبت و پیگیری اشیاء گمشده و ثبت انتقادات، نظرات و شکایات نیز در طول اجرای پروژه به نرم‌افزار قمیار اضافه خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از امکان ثبت نظرات و انتقادات بدون نیاز به واردکردن کد خودرو خبر داد و ابراز کرد: با استفاده از پرداخت غیر نقدی کرایه هنگام ثبت اشیاء گمشده، نظارت و شکایات و همچنین نظر دهی نیاز به واردکردن کد خودرو نیست.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.