راه‌اندازی نخستین سالن اختصاصی بدن‌سازی و پرورش‌اندام در قم

شهر بیست/ رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم گفت: با پیگیری‌های مستمر و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان، سالن بدن‌سازی مجموعه ورزشی میثم قم برای تأسیس نخستین خانه بدن‌سازی قم در اختیار هیئت قرار گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی نخستین سالن اختصاصی بدن‌سازی و پرورش‌اندام در قم
شناسه : 21786 | انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سعید آمده اظهار داشت: با توجه به تعمیرات اساسی و تجهیز این مکان، ان‌شاءالله بعد از  عادی شدن شرایط به خاطر ویروس کرونا، این مکان آغاز به کار کرده و خدمات علمی و آموزشی متنوع خود را با کادری مجرّب در اختیار ورزشکاران هر دو بخش آقایان و بانوان علاقه‌مند به رشته‌های زیرمجموعه هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: باوجود اینکه هیئت با محدودیت منابع مالی مواجه است اما تجهیز آن در چند فاز صورت می‌گیرد، در فاز نخست پایگاه قهرمانی رشته‌های پاورلیفتینگ و مچ‌اندازی راه‌اندازی می‌شود و در فاز دوم پایگاه قهرمانی رشته‌های پرطرفدار بدن‌سازی و فیتنس در این مکان فعال خواهد شد.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم افزود: خانه بدن‌سازی قم در راستای توسعه دانش علمی و عملی مربیان و ورزشکاران استان قم در تمام رشته‌های ورزشی تاسیس خواهد شد و با توجه به مذاکرات انجام شده با فدراسیون‌های مختلف از حضور بهترین اساتید و مدرسان کشور در این مکان استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: تمام مربیان رسمی فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام در استان قم اعم از مربیانی که صاحب باشگاه هستند و همچنین مربیانی که هیچ باشگاهی ندارند، می‌توانند بر اساس قوانین تعریف شده در خانه بدن‌سازی استان قم فعالیت کرده و به توسعه این رشته بیش از پیش کمک کنند.

آمده در پایان با تاکید بر اینکه قهرمانان و ورزشکاران برای جلوگیری از شیوع کرونا همچنان در خانه ورزش کنند، اظهار کرد: قوانین و جزئیات کامل بهره‌برداری از نخستین خانه بدن‌سازی استان قم و نحوه خدمات رسانی آن به زودی به طور رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد تا بعد از غلبه بر بیماری کرونا ان‌شاءالله شاهد رونق این مکان با حضور ورزشکاران و قهرمانان باشیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.