کاشت بیش از ۱۰ گونه جدید گل فصلی در بوستان‌های سطح شهر

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: از اسفندماه سال ۹۸ بیش از ۱۰ گونه گل فصلی به‌صورت خاص خریداری شده و در کنار تولیدات سازمان به‌صورت هدفمند در سطح شهر کاشته شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاشت بیش از ۱۰ گونه جدید گل فصلی در بوستان‌های سطح شهر
شناسه : 21074 | انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و کاهش مسافرت‌ها و همچنین حضور کمتر شهروندان در بوستان‌ها اظهار کرد: با این وجود در حال آماده‌سازی بوستان‌ها با هدف افزایش طراوت و شادابی آن‌ها برای ایام پس از کرونا هستیم.

وی با تأکید بر اینکه در انتهای سال ۹۸ به صورت خاص بیش از ۱۰ گونه گل فصلی به تعداد قابل توجه خریداری شده گفت: گونه‌های خریداری شده به همراه تولیدات مرکز آموزش و تولیدات سازمان به‌صورت هدفمند در سطح شهر کاشته شده است و این اقدام انجام شده تا طراوت خوبی در شهر ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اذعان به اینکه طراوت و شادابی شهر هرساله در آستانه نوروز حفظ می‌شود تا مردم در حال و هوای بهار قرار گیرند تصریح کرد: با آغاز فصل بهار تیم‌های نظارت عالی سازمان با افزایش بازدیدهای میدانی و به‌صورت مستمر کیفیت نگهداری از فضای سبز را رصد و بررسی می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت فضای سبز آرامستان بهشت معصومه در این ایام اظهار کرد: یکی از اقدامات ویژه و  مهم در نظارت عالیه در سال جدید کمک به توسعه فضای سبز آرامستان بهشت معصومه بوده است.

نوشته های مشابه
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.