اجرای طرح تبلیغی طه در ماه مبارک رمضان

شهر بیست/ مدیر خانواده عقیق از اجرای طرح تبلیغی طه برای ارائه خدمات هنری رسانه‌ای به مبلغان، قرآنیان و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی ویژه ماه رمضان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای طرح تبلیغی طه در ماه مبارک رمضان
شناسه : 20991 | انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مهدی شریفی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به شیوع بیماری کرونا و انجام نشدن تبلیغ به صورت سنتی در ماه رمضان یا انجام به صورت محدود اظهار کرد: بر این اساس خانواده عقیق به عنوان مجموعه خصوصی، غیرانتفاعی و مردمی متشکل از طلاب حافظ قرآن و دانشجویان هنری ـ رسانه‌ای طرح تبلیغی طه را اجرا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: طی این طرح ۱۱۴ نفر از مبلغان، قرآنیان و فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی خدمات هنری ـ رسانه‌ای را دریافت می‌کنند و بر مبنای آموزش‌ها به تبلیغ معارف دین در فضای مجازی می‌پردازند.

مدیر خانواده عقیق با اشاره به خدمات ارائه شده در قالب طرح تبلیغی طه گفت: آموزش، مشاوره، تأمین محتوا، کمک به فرآوری و تولید محصول مناسب فضای مجازی، امکانات و تجهیزات(استودیو، دوربین و باکس تدوین) و… از جمله خدماتی است که به صورت داوطلبانه و رایگان ارائه می‌شود.

وی از تولید بیش از هزار و ۱۱۴ محصول فرهنگی قرآنی مناسب انتشار در فضای مجازی در طول سال‌های گذشته در خانواده عقیق با موضوعات مختلف خبر داد و افزود: بخشی از این محتوا به عنوان تولیدات هنری و رسانه‌ای به مبلغان، قرآنیان و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی ویژه ماه رمضان ارائه می‌شود.

شریفی خاطرنشان کرد: محتوایی نیز به همت کارشناسان آماده شده که در پایگاه اطلاع‌رسانی در دسترس همگان گرفته و ۴۰ پیشنهاد به مبلغان و فعالان فرهنگی نیز در قالب بسته روشنا نیز تهیه شده است.

وی عنوان کرد: بسته‌های محتوایی، بسته روشنا و استفاده از خدمات خانواده عقیق در ماه مبارک رمضان در پایگاه اطلاع‌رسانی aghighfamily.com/ramazan قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.