جدیدترین آمار پذیرش بیماران کرونایی در قم

شهر بیست/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از پذیرش ۵۲ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: از همشهریان عزیز تقاضامندیم از دو بیمارستان کامکار و فرقانی برای مشکلات حاد تنفسی و یا بررسی ویروس کرونا استفاده کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جدیدترین آمار پذیرش بیماران کرونایی در قم
شناسه : 20909 | انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمدرضا قدیر اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز بیست و ششم فروردین‌ماه، ۵۲ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند.

وی افزود: ۲۴ نفر از این تعداد در بیمارستان‌های قم بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، ۲۹ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

قدیر افزود: در حال حاضر ۳ بیمارستان کامکار، فرقانی و شهید بهشتی در حال ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند اما بیماران غیر کرونایی دیگری نیز در سطح استان هستند که نیاز به مراقبت داشته و ما در قبال آنها نیز مسئولیت داریم.

وی افزود: به منظور خدمات رسانی به این بیماران غیر کرونایی، علاوه بر دیگر بیمارستان‌های استان، بخشی از بیمارستان شهید بهشتی را نیز به بیماران غیر کرونایی اختصاص داده‌ایم تا بتوانیم، خدمات رسانی به آنها نیز داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تمامی مسائل بهداشتی و پروتکل‌های لازم در خصوص خدمات رسانی به بیماران غیرکرونایی در بخشی از بیمارستان شهید بهشتی قم انجام و بخش تریاژ بیماران کرونایی و غیر کرونایی نیز از یکدیگر جداست.

وی گفت: از همشهریان عزیز تقاضامندیم از دو بیمارستان کامکار و فرقانی برای مشکلات حاد تنفسی و یا بررسی ویروس کرونا استفاده کنند.

نوشته های مشابه
تحصیل ۱۳۰۰ دانشجو در دانشکده هدی
جشن بزرگ محفل در قم برگزار شد
برپایی نمایشگاه عکس «بی‌چگونگی» در قم
سرای ملاحسین و میدان کهنه قم ساماندهی می‌شود
فروشگاه همشهری ۷ در پردیسان قم احداث می‌شود
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.