اکران ۱۰ المان شخصیت‌های شکرستان با محوریت پیام‌های بهداشتی

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از اکران ۱۰ المان شخصیت‌های شکرستان با محوریت پیام‌های بهداشتی و مرتبط با کرونا خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اکران ۱۰ المان شخصیت‌های شکرستان با محوریت پیام‌های بهداشتی
شناسه : 19987 | انتشار : ۰۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمحمد موسوی منش با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی سازمان زیباسازی شهرداری برای ایجاد حال و هوای بهاری و نوروزی در شهر، اظهار کرد: بسیاری از اقدامات و برنامه‌های سازمان در آستانه نوروز تحت الشعاع شیوع کرونا در شهر قرار گرفت اما با این حال تلاش شد با محوریت همین مساله و با تاکید بر حفظ نشاط و شادابی شهر برنامه‌ها را پیگیری کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه اکران ۱۰ المان کاراکتر و شخصیت‌های شکرستان در شهر به مناسبت نوروز پیش بینی شده بود، تصریح کرد: پیش‌بینی کرده‌ بودیم به زبان شکرستان پیام‌های نوروزی به مردم ارائه شود که با توجه به شیوع بیماری، تصمیم بر این شد که این المان‌ها با پیام‌های بهداشتی و با محوریت کرونا در شهر اکران شود.

موسوی منش با بیان اینکه ۵۰ المان گنجشک بهاری نیز در شهر اکران شده است، افزود: این المان‌ها سال گذشته هم در شهر اکران شده بود که امسال طی فراخوان جدیدی تعداد دیگری نقاشی و اکران شد.

وی بهسازی و آماده‌سازی ۵۵ المان قدیمی برای اکران نوروز را مورد توجه قرار داد و افزود: همچنین به مناسبت آغاز سال جدید بیش از ۳ هزار مترمربع نقاشی دیواری نیز در شهر متناسب با شرایط سال جدید برای ایجاد نشاط و شادابی در شهر انجام شد.

نوشته های مشابه
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.