آرامش روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است/ برخورد قانونی با منتشرکنندگان اخبار کذب

شهر بیست/ رئیس کل دادگستری قم با تاکید بر اینکه آرامش روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است، گفت: نشر هر گونه آمار باید از طریق مبادی رسمی باشد و انتشار هر گونه خبر، مصاحبه و گزارشی که نشر اکاذیب باشد، به صورت قانونی برخورد می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آرامش روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است/ برخورد قانونی با منتشرکنندگان اخبار کذب
شناسه : 19597 | انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، حجت الاسلام‌ علی مظفری، روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن کرامت استانداری قم، افزود: دستگاه قضایی قم با هر موضوعی که به آرامش روانی خدشته وارد کند به طور قطع و در کمترین زمان برخورد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: هر گونه آمار باید از طریق مبادی رسمی باشد و در انتشار هر گونه خبر، مصاحبه و گزارشی که نشر اکاذیب باشد و منجر به مخدوش شدن آرامش مردم باشد به صورت قانونی برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری قم ادامه داد: پرستاری که در فضای مجازی اقدام به ارائه آمارهای کاذب از تعداد فوتی های کرونا در قم نموده بود و موجب تشوش اذهان عمومی شد، بازداشت و سه روز نیز در بازداشتگاه نگهداری شد.

وی ادامه داد: همچنین فردی که دست به اقدام موهن لیس زده ضریح حرم حضرت معصومه(س) کرده بود نیز با پیگری های قضایی دستگیر شد.

مظفری اظهار داشت: در روزهای گذشته کلیپی از غسالخانه بهشت معصومه قم توسط یکی از طلاب منتشر شده که به شدت موجب تشویش اذهان عمومی شد و بازخوردهای منفی بسیاری داشت که ۲ ساعت پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی، این فرد متخلف دستگیر شد.

نوشته های مشابه
جشن بزرگ محفل در قم برگزار شد
برپایی نمایشگاه عکس «بی‌چگونگی» در قم
آغاز دوره پوسیدگی بافت تاریخی قم
سرای ملاحسین و میدان کهنه قم ساماندهی می‌شود
فروشگاه همشهری ۷ در پردیسان قم احداث می‌شود
آغاز به کار کارگروه نشاط اجتماعی بانوان و خانواده در شهرداری قم ‏
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.