شناسنامه حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد + عکس

شهر بیست/ آیین رونمایی از شناسنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده معظم شهدا در قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شناسنامه حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد + عکس
شناسه : 17789 | انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، جشنواره سراسری شعر کبوتران حرم شامگاه یکشنبه در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

سردار گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابیطالب(ع)، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، حمید رضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش قم، حجت الاسلام لطفی نیاسر رئیس سازمان صداو سیمای قم، یزدی نژاد مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم، خانواده شهدای فاطمیون و زینبیون و شاعران آئینی در این مراسم حضور داشتند.

سردار گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابیطالب(ع) در این مراسم بیان کرد: ثمره خون شهیدان مقاومت اسلامی نابودی داعش و توسعه مرزهای مقاومت و ایران است.

وی با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی از جان و دل سرباز ولایت بود و به برکت خون این فرمانده بزرگ اسلام جان تازه ای برای مبارزه با آمریکا در سطح منطقه به وجود آمده‌است.

تکتم حسینی از شاعران آئینی که در محضر مقام معظم رهبری شعرخوانی کرده بود در این مراسم شعرخوانی کرد، همچنین جمعی از شاعران ایرانی، افغانستانی و پاکستانی اشعاری در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهدای مقاومت اسلامی قرائت کردند.

در پایان این مراسم زینب عسکرپور از قم، ندا نوروزی از تهران، سمانه خلف زاده از قم، آرین مرادی پور از اصفهان و عمار موحد از تهران به عنوان نفرات برگزیده جشنواره کبوتران حرم انتخاب شدند.

این برنامه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد یادواره شهدای مدافع حرم استان و سازمان بسیج هنرمندان استان قم برگزار شد.

خاطرنشان می‌شود در حاشیه این مراسم، آیین رونمایی از شناسنامه شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

سید محمد حسن یزدی‌نژاد مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم در این مراسم بیان کرد: انتقال مفاهیم دینی در قالب‌های هنری به نسل جوان از رویکردهای مهم سازمان بسیج هنرمندان استان است.

وی افزود: در شناسنامه شهید حاج قاسم سلیمانی گزیده‌ای از خصوصیات فردی و اجتماعی و آداب اخلاقی شهید حاج قاسم سلیمانی جمع‌آوری شده‌ که به زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی در حال چاپ است.

نوشته های مشابه
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
درب طلای اهدایی حرم حضرت معصومه(س) به حرم امام رضا(ع) رونمایی شد
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
افتتاح مرکز عملیات بحران و پایگاه اورژانس قم
هتل «طلائیه» در قم به بهره‌برداری رسید
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.