استقبال از کتاب‌های دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب قم/ خلأ وجود نمایشگاه استاندارد در قم مشهود است

شهر بیست/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به استقبال خوب اهالی فرهنگ و کتابخوانی از نمایشگاه کتاب استان قم در روزهای پایانی این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: استقبال از غرفه‌های عرضه کننده کتاب‌های دفاع مقدس و خرید کتب حوزه ایثار و شهادت در نمایشگاه مشهود بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقبال از کتاب‌های دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب قم/ خلأ وجود نمایشگاه استاندارد در قم مشهود است
شناسه : 17107 | انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید موسی حسینی کاشانی در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان که در محل دائمی نمایشگاه‌های قم برگزار شد، به استقبال خوب مخاطبان در روزهای پایانی نمایشگاه کتاب استان قم اشاره کرد و گفت: با وجود اتفاقاتی که در هفته گذشته شاهد بودیم، هرچه به روزهای پایانی نمایشگاه نزدیک شدیم، استقبال مردم از نمایشگاه بیشتر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری نمایشگاه کتاب استان قم به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی شهر یاد کرد و افزود: اهالی فرهنگ و کتابخوانی در یک بازه زمانی خاص توانستند در جریان جدیدترین دستاوردهای حوزه نشر قرار بگیرند و کتاب‌های مورد علاقه خود را تهیه کنند.

حسینی کاشانی به حضور ۳۴۰ ناشر و عرضه ۹۰ هزار جلد کتاب در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: تنوع کتاب‌های عرضه شده و حضور ناشران مطرح کشور از جمله نقاط قوت این نمایشگاه بود.

وی با اشاره به تقارن برگزاری نمایشگاه کتاب استان قم با فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: استقبال مخاطبان نمایشگاه از کتاب‌های دفاع مقدس و حوزه ایثار و شهادت مشهود بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم همچنین به ارزیابی‌های صورت گرفته از بازدیدکنندگان این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: نظرسنجی‌های انجام شده نشان دهنده میزان رضایت خوب مخاطبان نمایشگاه است اگرچه در زمینه اطلاع رسانی و انتخاب مکان نمایشگاه نیز انتقاداتی مطرح است.

حسینی کاشانی افزود: متأسفانه نبود یک مجموعه استاندارد نمایشگاهی در قم مشهود است که امیدواریم مسئولان استان نسبت به این موضوع چاره اندیشی کنند.

وی تصریح کرد: ما ناگزیر از انتخاب مجموعه نمایشگاه دائمی قم به عنوان میزبان رویداد نمایشگاه کتاب استان بودیم و با وجود محاسن متعددی که دارد، به دلیل دور بودن از مرکز شهر، مشکلاتی نیز داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بر لزوم همکاری مدیریت شهری و سایر دستگاه‌های استان در زمینه اطلاع رسانی رویدادهای فرهنگی تأکید کرد و گفت: استقبال شایسته از رویدادهای متعدد فرهنگی نیازمند همکاری و مشارکت نهادهای مختلف استان است.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.