خبر نداشتیم پسرم ۱۲ سال در رکاب حاج قاسم بود

شهر بیست/ پدر شهید مظفری نیا همرزم سردار سلیمانی گفت: پسرم ۱۲ سال در رکاب سردار حاج قاسم سلیمانی بود و ما نمی‌دانستیم و پارسال بر حسب یک اتفاق و تصادف این مسئله را متوجه شدیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خبر نداشتیم پسرم ۱۲ سال در رکاب حاج قاسم بود
شناسه : 17033 | انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم به همراه استاندار قم و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهید «شهروز مظفری نیا» همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیدار کردند.

پدر شهید مظفری نیا در این دیدار ضمن تقدیر از مسئولان و مردم به دلیل حضور گسترده در مراسم‌های تشییع و تدفین فرزندش تاکید کرد: پسرم ۱۲ سال در رکاب سردار حاج قاسم سلیمانی بود و ما نمی‌دانستیم و پارسال بر حسب یک اتفاق و تصادف این مسئله را متوجه شدیم.

وی تاکید کرد: ایشان حتی از جانبازی خود به ما چیزی نگفته بود، بسیار مقید بود به اجرای واجبات به ویژه نماز و حافظ قرآن بود و به رهبر معظم انقلاب علاقه ویژه ای داشت و امروز مفتخریم که در معامله با خدا به مقام شهادت نایل آمده است. 

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نیز در این دیدار اظهار کرد: بار سنگین این انقلاب بر دوش رزمندگان اسلام بود که با خون خویش از انقلاب اسلامی حراست کردند و بعد از آن این رسالت بر عهده خانواده معظم شهدا است که الگوهای صبر، ایثار، استقامت و پایداری برای عموم جامعه هستند .

وی خاطرنشان کرد: شما شاهد بودید که ملت ما در این چند روز چه قیامتی به پا کرده و انقلاب را در کشور، منطقه و دنیا احیا کردند. دنیا از این حرکت عظیم ملت ایران و خروش میلیونی در بهت و ناباوری است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.