دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در قم خبر داد و گفت: از این باند تعداد ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در قم
شناسه : 16885 | انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرادحسین جعفریان در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری ۲۸ شهرقائم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خیابان شهرقائم به فردی که با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در حال تردد و پرسه زنی بوده  مشکوک می‌شوند که وی بلافاصله پس از مشاهده واحد گشت کلانتری، اقدام به فرار می کند.

وی افزود: ماموران در یک اقدام به موقع پلیسی، موتورسیکلت را متوقف و راکب آن که فاقد هرگونه مدارک شناسایی و هویتی بود را دستگیر و به کلانتری منتقل می‌کنند.

جعفریان ادامه داد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد موتورسیکلت موصوف سرقتی بوده که در ادامه متهم در بازجویی های پلیسی اعتراف کرد موتورسیکلت مذکور توسط دو نفر به هویت معلوم سرقت شده و قرار بود مبلغ یک میلیون ریال برای انتقال موتور به وی تحویل بگیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته، سایر همدستان و اعضای این باند که ساکن یکی از روستاهای اطراف قم بودند، شناسایی شدند.

جعفریان بیان داشت: مأموران در ادامه با کسب دستور از مقام قضایی، محل مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر دو متهم مذکور را دستگیر و ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از آنان کشف کردند.

وی ابراز کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارقان پس از سرقت، موتورسیکلت ها را به فردی با هویت معلوم به فروش رسانده و بابت آن مبلغ ۳ میلیون ریال دریافت کرده بودند. 

فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی مناسب روانه زندان شدند.

نوشته های مشابه
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
درب طلای اهدایی حرم حضرت معصومه(س) به حرم امام رضا(ع) رونمایی شد
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
افتتاح مرکز عملیات بحران و پایگاه اورژانس قم
هتل «طلائیه» در قم به بهره‌برداری رسید
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.