چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم افتتاح شد

شهر بیست/ چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان از ۱۳ تا ۲۰ دی ماه در ساعت ۱۵ تا ۲۲ میزبان علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم افتتاح شد
شناسه : 16580 | انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، بهرام سرمست استاندار قم، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و جمعی از مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه های قم افتتاح شد.

در این نمایشگاه ۹۰ هزار عنوان کتاب در موضوعات دینی و حوزوی، عربی، ادبیات، تاریخ و فلسفه، هنر، پزشکی، حقوق، دانشگاهی، زبان، کمک آموزشی، کشاورزی، روان شناسی و کودک و نوجوان عرضه شده است.

همچنین ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب توسط وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی در قالب بن کارت اختصاص یافته و ناشران حاضر در نمایشگاه نیز ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف می‌دهند.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان از ۱۳ تا ۲۰ دی ماه در ساعت ۱۵ تا ۲۲ میزبان علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بانک شهر، مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و شهرداری قم برپا شده است.

   

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.