چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم برگزار می‎‌شود/ اختصاص تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصدی برای خریداران یار مهربان

شهر بیست/ رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم گفت: چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان از ۱۳ تا ۲۰ دی ماه میزبان علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم برگزار می‎‌شود/ اختصاص تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصدی برای خریداران یار مهربان
شناسه : 16414 | انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حمید خرمی امروز در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، گفت: این نمایشگاه عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌های قم افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان از ۱۳ تا ۲۰ دی ماه در ساعت ۱۵ تا ۲۲ میزبان علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم، از ثبت‌نام ۵۸۰ ناشر برای حضور در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم، خبر داد و افزود: به دلیل کمبود فضای نمایشگاهی، ۳۴۱ ناشر در ۲۴۰ غرفه حضور خواهند داشت.

خرمی همچنین به عرضه ۹۰ هزار عنوان کتاب در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم اشاره کرد و گفت: کتاب‌های عرضه شده در موضوعات دینی و حوزوی، عربی، ادبیات، تاریخ و فلسفه، هنر، پزشکی، حقوق، دانشگاهی، زبان، کمک آموزشی، کشاورزی، روان شناسی و کودک و نوجوان است.

وی یادآور شد: از ناشران مطرح کشور در تمام حوزه های مختلف برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است و همچنین نشست های تخصصی کتاب کودک و نوجوان با حضور کارشناسان این حوزه ادبی برگزار خواهد شد.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم همچنین از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان بن کارت برای توزیع در نمایشگاه کتاب استان قم خبر داد و گفت: این مبلغ به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تخصیص یافته که توسط بانک شهر به مخاطبان نمایشگاه عرضه می‌شود.

خرمی تصریح کرد: ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب توسط وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی در قالب بن کارت اختصاص یافته است و ناشران حاضر در نمایشگاه نیز ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف خواهند داد.

وی از اختصاص فضای ویژه سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان خبر داد و گفت: حدود ۵۰ ناشر مطرح کتاب کودک و نوجوان در  نمایشگاه حضور دارند.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم خاطرنشان کرد: چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بانک شهر، مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و شهرداری قم برگزار می شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.