فراخوان جذب آثار فاطمی در حرم بانوی کرامت اعلام شد

شهر بیست/ مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم مطهر بانوی کرامت از اعلام فراخوان جذب آثار فاطمی خبر داد و گفت: روند دریافت آثار از ۱۲ آذرماه آغاز می‌شود و تا ۱۲ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فراخوان جذب آثار فاطمی در حرم بانوی کرامت اعلام شد
شناسه : 15233 | انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام فتح‌الله‌زاده طی گفت‌وگویی با اعلام فراخوان جذب آثار فاطمی، اظهار کرد: انواع منابع و آثار مکتوب، رسانه‌ای و دیجیتال، هنری و تاریخی مرتبط با شخصیت و بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه (س)، در این فراخوان مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: آثار ارسالی می‌تواند در قالب انواع منشورات و آثار نوشتاری از جمله نسخ خطی و چاپی، کتاب، مقاله، پایان‌نامه، بروشور، شعر و قطعه ادبی و غیره، انواع اسناد و مدارک از جمله مکتوب و غیر مکتوب، عکس تاریخی و فیلم و صوت، انواع تولیدات رسانه‌ای و دیجیتال از جمله نرم افزار، فیلم مستند، فیلم کوتا، پویانمایی، گزارش تصویری، موشن‌گرافی، عکس هنری، عکس نوشته، انواع آثارهنری و تاریخی از جمله نقاشی، خوشنویسی، آثار حجمی و تجسمی است.

مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم بانوی کرامت با اشاره به مدت زمان تحویل آثار خاطر نشان کرد: مدت تحویل آثار از ۱۲ آذرماه تا دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ۱۲بهمن‌ماه است.

فتح‌الله زاده در ادامه تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در صحن جامع فاطمی، ساختمان کتابخانه آستان، دفتر مدیریت کتابخانه، موزه و مرکز اسناد دبیرخانه فراخوان آثار تحویل دهند و زمان دریافت آثار نیز همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت هشت صبح تا ۱۵ عصر است.

وی با دعوت از تمامی هنرمندان و مؤلفان برای شرکت در فراخوان آثار فاطمی یادآور شد: از مولفان و هنرمندان و تولیدکنندگان و صاحبان آثار و منابع و محصولات فرهنگیِ مرتبط با شخصیت و بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) دعوت می‌شود با وقف یا اهدای آثار خود، در تکمیل «گنجینه آثار فاطمی» این آستان مبارک، مشارکت داشته و از اجر معنوی آن برخوردار شوند.

وی تاکید کرد: از اهداکنندگان آثار به گنجینه فاطمی، تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۷۸۴۰۵۲۰ داخلی ۹۰۲ تماس گیرند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.