یک حافظ قرآن:

اخلاق خوش سبب جذب دانشجویان به فعالیت های مذهبی می شود/ نواهای خوب قرآنی در دانشگاه ها پخش شود

شهر بیست/ این حافظ قرآن و دانشجوی رشته دندانپزشکی گفت: عمل به قرآن و اخلاق قرآنی سبب جذب می شود و اگر افراد خوش اخلاق و مذهبی در بسیج و نهادهای رهبری دانشگاه ها مسئول و فعال شوند، گرایش دانشجویان به فعالیت های مذهبی بیشتر می شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اخلاق خوش سبب جذب دانشجویان به فعالیت های مذهبی می شود/ نواهای خوب قرآنی در دانشگاه ها پخش شود
شناسه : 1511 | انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از روابط عمومی دارالقرآن امام علی(ع)، فاطمه عابدینی حافظ کل قرآن و دانشجوی رشته دندانپزشکی، اظهار کرد: به نظر من نیاز است که افراد قرآنی و مذهبی در رشته های مختلف مورد نیاز جامعه به خصوص در حوزه بانوان ورود پیدا کنند، زیرا حفظ قرآن شغل و محلی برای کسب درآمد نیست و آنان هم باید فعالیت علمی داشته باشند.

وی تصریح کرد: از زمانی که وارد رشته دندانپزشکی شدم پاسخ بسیاری از شبهات را داده ام و باعث شده در این حوزه فعالیت کنم.

این حافظ قرآن با بیان اینکه هدف فرد اگر تبلیغ قرآن باشد و جای دادن آن در قلب مردم باشد اقدام مقدسی است، گفت: در این چند سال، برخی با تعجب به من گفتند چطور یک حافظ قرآن به دندانپزشکی وارد شده است. برخی از دوستانم در وادی قرآن وارد شده اند و سال گذشته پنج نفر از ورودی های دندانپزشکی، حفظ قرآن را آغاز کردند و من هم برای پنج نفر از ورودی های جدید دوره حفظ قرآن را در دانشگاه شروع کردم.

عابدینی با بیان اینکه دانشجویان را هم می توان به قرآن جذب کرد، گفت: اگر نواهای خوب قرآنی در دانشگاه ها و مدارس پخش شود حتی در جذب افراد غیرقرآنی هم تأثیر گذار است و عمل به قرآن و اخلاق قرآنی هم سبب جذب می شود و اگر افراد خوش اخلاق و مذهبی در بسیج و نهادهای رهبری دانشگاه ها مسئول و فعال شوند، گرایش دانشجویان به فعالیت های مذهبی بیشتر می شود.

وی گفت: اگر اطلاع رسانی با ایجاد کانال های خوب و مطابق نیاز روز و با تشکیل گروه همبستگی بین قرآنی ها ایجاد شود در اثرگذاری و گسترش فعالیت های قرآنی نقش بزرگی دارد.

این بانوی قرآنی گفت:‌ اگر امکانی در رشته های مختلف قرآن در فضای مجازی ایجاد شود که تمام فعالان قرآنی پیشنهادها و انتقادهای خود را مطرح کنند و راهنمایی به هم بدهند هم در پیشبرد اهداف قرآنی آنان مؤثر است واگر در طول سال فضای صمیمی بین مسئولان و متسابقین ایجاد شود، رکود در جامعه قرآنی پدید نمی آید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.