نشست کتابخوان ویژه فرهیختگان در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم با بیان اینکه نشست کتابخوان ویژه فرهیختگان در روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ به میزبانی این اداره کل برگزار می‌شود، گفت: از تمامی مسئولان، اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب قلم دعوت می‌‌شود در این برنامه حضور پیدا کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نشست کتابخوان ویژه فرهیختگان در قم برگزار می‌شود
شناسه : 14612 | انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، حجت الاسلام امیرعطااله جباری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم بیان کرد: به مناسبت بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ساعت ۱۵ عصر تا ۱۶:۳۰ دوشنبه (۲۰ آبان ماه) نشست کتابخوان ویژه فرهیختگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نشست با حضور و مشارکت برخی از استادان، هنرمندان و مسئولان استانی برگزار می‌شود که فرصت خوبی را برای تشویق و ترغیب مردم به سمت مطالعه از سوی فرهیختگان فراهم می‌کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم بیان کرد: بزرگداشت روز علامه طباطبایی که به نام روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نام گذاری شده است، اشاره به اهمیت تاثیر کتاب و خواندن بر هویت ملی و علمی ما دارد که تثبیت‌کننده فعالیت‌های آگاهانه هر دولت و ملتی به شمار می رود.

وی گفت: هدف این نشست علاوه بر تاکید بر نقش مطالعه بر کیفیت و کمیت امور، بیانگر این مطلب است که ترویج کتاب و کتابخوانی وظیفه همگانی است و تنها بر عهده یک نهاد و سازمان خاصی نیست. اما کتابخانه‌ها با توجه به ماهیت کاری خود این ظرفیت و خدمات را برای عموم مردم فراهم کرده است.

جباری افزود: نشست کتابخوان فرهیختگان و ورود مدیران استان نشان از احساس تکلیف و دغدغه در این حوزه است؛ چراکه بیشتر آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های اخلاقی از ناآگاهی و عدم مطالعه است.

وی بزرگداشت علامه طباطبایی و گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را فرصتی مناسب برای «پیمانی دوباره با کتاب و هم نشینی با یار مهربان» عنوان کرد و افزود: امسال نیز طبق هر سال این برنامه های متنوعی توسط اداره کل کتابخانه ها و کتابخانه های عمومی استان قم برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در پایان گفت: نشست کتابخوان ویژه فرهیختگان روز دوشنبه(۲۰ آبان ماه) ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم واقع در خیابان ساحلی(شهیدلواسانی) برگزار می‌شود و از تمامی مسئولان و اهالی فرهنگ و اصحاب قلم، دعوت می‌‌شود در این برنامه حضور پیدا کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.