خطوط لرزاننده در هشت نقطه بزرگراه آیت‌الله بروجردی با هزینه ۳ میلیارد ریال اجرا شد

شهر بیست/ سرپرست سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای خطوط لرزاننده (اکستروژن) در هشت نقطه بزرگراه آیت‌الله بروجردی با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خطوط لرزاننده در هشت نقطه بزرگراه آیت‌الله بروجردی با هزینه ۳ میلیارد ریال اجرا شد
شناسه : 12345 | انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به اهمیت اجرای خطوط لرزاننده (اکستروژن) در بزرگراه آیت‌الله بروجردی به‌منظور ایمن‌سازی و کاهش سوانح و حوادث خودروها، اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای عالی ترافیک به‌ منظور جلوگیری از تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز این خطوط در این بزرگراه اجرا شد.

سرپرست سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه مدت‌زمان اجرای این خطوط لرزاننده در بزرگراه آیت‌الله بروجردی را سه روز اعلام کرد و افزود: این خطوط ظرف مدت سه روز و در هشت نقطه از این بزرگراه به مساحت حدود ۱۱۰۰ مترمربع ایجاد شده است.

نیک ادامه داد: این خطوط برابر نظر کارشناسان معاونت حمل‌ و نقل و پلیس راهور قبل از پیچ‌های خطرناک و در شیب‌های تند جهت هشدار دادن به رانندگان با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال به انجام رسیده است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ جان شهروندان و کاهش تصادفات در سطح شهر، تصریح کرد: سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم تمام تلاش خود را برای هرگونه عملیات اجرایی ایمن‌سازی مسیرها به‌منظور حفظ جان شهروندان و کاهش تصادفات انجام می‌دهد و تلاش خود را جهت جلوگیری از ایجاد صدمات جانی و مالی به شهروندان به کار خواهد بست.

سرپرست سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم حفظ جان مردم و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی را اولویت سازمان ترافیک شهرداری قم دانست و افزود: سازمان با توجه به امکانات موجود تمام تلاش خود را برای جلوگیری از سوانح و تصادفات در سطح شهر به کار خواهد گرفت تا منجر به افزایش ایمنی شهروندان شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.