جشنواره استانی فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» از اعلام فراخوان دریافت آثار این جشنواره در قم خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش‌های مستند، تیزرهای تبلیغاتی و رپورتاژ آگهی، کلیپ، انیمیشن و موشن گرافیک، مستند 60 ثانیه‌ای آماتور و حرفه ای و بخش ویژه با موضوع شهدای فناوری و وقف فناوری برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جشنواره استانی فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» در قم برگزار می‌شود
شناسه : 11640 | انتشار : ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم، داوود جلیلی در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم از شروع فراخوان و دریافت آثار جشنواره استانی فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» از ۴ شهریور تا ۳۰ آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: پارک علم و فناوری استان قم با مشارکت اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سال رونق تولید و با هدف کمک به تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد مقاومتی، نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری را در سه بخش اصلی، فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای و ویژه برگزار می‌کند.

وی افزود: شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری استان قم، واحدهای فناور عضو مراکز رشد پارک علم و فناوری استان قم، اشخاص حقیقی و حقوقی عضو مراکز فناوری استان مخاطبان جشنواره برای ارسال آثار هستند.

دبیر اجرایی جشنواره استانی فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های مستند، تیزرهای تبلیغاتی و رپورتاژ آگهی، کلیپ، انیمیشن و موشن گرافیک، مستند ۶۰ ثانیه‌ای آماتور و حرفه ای و بخش ویژه با موضوع شهدای فناوری و وقف فناوری برگزار می شود.

جلیلی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره استانی فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری»، گفت: «فرهنگ‌سازی و تقویت فیلم‌سازی در حوزه فناوری»، «حمایت مادی و معنوی از هنرمندان و فیلم‌سازان عرصه فناوری»، «ارتقای آموزش، تحلیل، تبیین، و روش‌های ساخت انواع فیلم‌های مستند و غیرمستند» و «کمک به فرایند تجاری‌سازی ایده‌ها و محصولات دانش‌بنیان از طریق ظرفیت‌های متنوع و متعدد هنر و رسانه» از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با تأکید بر اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۳۰ آذرماه سال جاری است، افزود: اعلام آثار پذیرفته شده در ۱۵ دی ماه و مراسم اختتامیه و اعلام آثار برگزیده در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

دبیر اجرایی جشنواره استانی فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قوانین و مقررات عمومی حضور در جشنواره، معیارها و فرایند داوری و جوایز تعیین شده به سایت www.qomstp.ir مراجعه کنند.  

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.