توقیف ۸۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم از توقیف 824 دستگاه استخراج ارز دیجیتال «بیت کوین» به ارزش بیش از 57 میلیارد و 680 میلیون ریال در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توقیف ۸۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم
شناسه : 10328 | انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری به عنوان یکی از مهمترین اولویت های فرماندهی انتظامی استان قم بوده که به منظور جلوگیری از قاچاق و برخورد با مفسدان اقتصادی در دستور کار پلیس قم قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در اجرای این طرح، با تلاش مأموران انتظامی استان و تعامل با دستگاه قضائی طی بازرسی از چندین واحد صنعتی در قم، ۸۲۴ دستگاه ماینر (برای تولید ارز دیجیتال – بیت کوین) در یک ماهه گذشته کشف شده است.

سردار آقاخانی با بیان اینکه این دستگاه ها هیچ گونه اسناد و مدارکی نداشته و به صورت غیر قانونی و قاچاق وارد کشور شده است، ارزش اموال مکشوفه را بیش از ۵۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال اعلام و بر مبارزه بی امان پلیس قم با قاچاق کالا و ارز و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به ممنوعیت خرید و فروش بیت کوین (ارز دیجیتال)، ضمن تاکید بر اهتمام پلیس قم در برخورد با جرائم اقتصادی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را گامی موثر در حمایت از تولید داخلی دانست.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.