کمربندی جدید قم امسال کلنگ‌زنی می‌شود

شهر بیست/ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از کلنگ‌زنی کمربندی جدید قم در سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کمربندی جدید قم امسال کلنگ‌زنی می‌شود
شناسه : 10115 | انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، محسن بهشتی با بیان اینکه منابع عمرانی استان به دلایل مختلفی بسیار کم است اظهار داشت: ما در بسیاری از پروژه‌ها از اعتبارات ملی استفاده کرده و بخشی دیگر نیز با همکاری شهرداری از ۱۸۵۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی این نهاد استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های ملی و مهم استان قم افزود: حدود چند هزار میلیارد تومان سالانه هزینه قطار پرسرعت تهران- قم-اصفهان بوده که این نیز یکی پروژه‌های ملی استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم خاطرنشان کرد: در سال جاری کمربندی جدید قم کلنگ‌زنی می‌شود و امیدواریم که در هفته دولت بتوانیم با سرمایه‌گذار این پروژه به نتیجه مطلوب رسیده و این سرمایه‌گذار را معرفی کنیم.

وی با اشاره به اعتبارات این پروژه، عنوان کرد: این پروژه هزینه‌ای بالغ‌ بر دو هزار میلیارد تومان دارد که تنها ۳۰ درصد آن آورده دولت است و ۷۰ درصد مابقی آورده بخش خصوصی است.

بهشتی با تأکید بر نقش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان قم گفت: در زمینهٔ گردشگری نیز بخش خصوصی فعالیت‌های قابل‌توجهی دارد که می‌توان از جمله به هتل‌سازی‌ها و ساخت مجتمع‌های فرهنگی و اقامتی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در مقابله با حفر و استفاده از چاه غیرمجاز در شورای حفاظت آب استان به شکل جدی پیگیری می‌شود، افزود: ما بسیاری از این چاه‌ها را به شکل کامل پر و مسدود کردیم و با هماهنگی با وزارت نیرو با مسدود کردن هر دو چاه مقداری آب برای استفاده در پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های عمرانی در استان قم به استان تخصیص داده می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.