نیاز به مشارکت عمومی برای توسعه فضای سبز

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر مشارکت و پویایی شهروندان و مدیران در توسعه فضای سبز گفت: مشارکت پویای مردم در توسعه، حفظ و نگهداری فضای سبز عامل افزایش نشاط اجتماعی در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نیاز به مشارکت عمومی برای توسعه فضای سبز
شناسه : 27573 | انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع مشارکت مناسب شهروندان در مسابقات شهروتدی را یکی از نشانه‌های ارتقاء فرهنگ شهروندی دانست و اظهار داشت: رسیدن به نقطه اشتراک و درک جایگاه حقیقی فضای سبز در بین شهروندان و مدیران اتفاق مهمی در این حوزه است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ایفای نقش شهروندان و مدیران در توسعه فضای سبز را مورد توجه قرارداد و افزود: کاشت حتی یک درخت توسط مردم و مدیران نشان‌دهنده احساس مسئولیت همه افراد جامعه فارغ از جایگاه خود در این حوزه بوده و یک ضرورت است.

سامع زندگی در کنار فضای سبزی شاداب را در افزایش کیفیت زندگی شهروندان بسیار مؤثر خواند و تأکید کرد: سلامت روان و کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین تأثیرات توسعه فضای سبز در جامعه بوده که نمی‌توانیم نسبت به آن بی‌توجه باشیم.

وی با تأکید دوباره به حضور مدیران و شهروندان کنار هم در فعالیت‌های شهروندی، تصریح کرد: توسعه و حفظ فضای سبز نیازمند هم‌افزایی و همکاری شهروندان و مدیران است و مشارکت پویای مردم در این حوزه در سرزندگی و نشاط اجتماعی شهر تأثیر بسزایی خواهد داشت.

نوشته های مشابه
جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم برگزار می‌شود
حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
ساخت ۱۷ بوستان جدید در قم
مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی تا پایان سال تکمیل می‌شود
شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.