نیاز به مشارکت عمومی برای توسعه فضای سبز

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر مشارکت و پویایی شهروندان و مدیران در توسعه فضای سبز گفت: مشارکت پویای مردم در توسعه، حفظ و نگهداری فضای سبز عامل افزایش نشاط اجتماعی در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نیاز به مشارکت عمومی برای توسعه فضای سبز
شناسه : 27573 | انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع مشارکت مناسب شهروندان در مسابقات شهروتدی را یکی از نشانه‌های ارتقاء فرهنگ شهروندی دانست و اظهار داشت: رسیدن به نقطه اشتراک و درک جایگاه حقیقی فضای سبز در بین شهروندان و مدیران اتفاق مهمی در این حوزه است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ایفای نقش شهروندان و مدیران در توسعه فضای سبز را مورد توجه قرارداد و افزود: کاشت حتی یک درخت توسط مردم و مدیران نشان‌دهنده احساس مسئولیت همه افراد جامعه فارغ از جایگاه خود در این حوزه بوده و یک ضرورت است.

سامع زندگی در کنار فضای سبزی شاداب را در افزایش کیفیت زندگی شهروندان بسیار مؤثر خواند و تأکید کرد: سلامت روان و کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین تأثیرات توسعه فضای سبز در جامعه بوده که نمی‌توانیم نسبت به آن بی‌توجه باشیم.

وی با تأکید دوباره به حضور مدیران و شهروندان کنار هم در فعالیت‌های شهروندی، تصریح کرد: توسعه و حفظ فضای سبز نیازمند هم‌افزایی و همکاری شهروندان و مدیران است و مشارکت پویای مردم در این حوزه در سرزندگی و نشاط اجتماعی شهر تأثیر بسزایی خواهد داشت.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.