افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های اشتغال‌زایی آستان بانوی کرامت

شهر بیست/ طرح‌های اشتغال‌زایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به مناسبت دهه کرامت، افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های اشتغال‌زایی آستان بانوی کرامت
شناسه : 9496 | انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، افتتاح فاز دوم سایت پرورش خاویار علی‌آباد و کلنگ‌زنی فاز سوم این سایت و همچنین کلنگ‌زنی پروژه تولید محصولات گلخانه‌ای گازران پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم انجام شد.

حجت‌الاسلام صفر فلاحی مشاور فرهنگی تولیت، حجت‌الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی و هادی محمودنژاد معاون اجرایی آستان بانوی کرامت، محمدرضا طلایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و پورمیدانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم از جمله شخصیت‌های حاضر در این مراسم بودند.

مدیر مؤسسه اقتصادی زائر با اشاره به اینکه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در راستای تحقق شعار سال مبنی بر گسترش رونق تولید در جامعه گام‌های مختلفی را بر داشته است، تصریح کرد: مؤسسه اقتصادی زائر در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۹۸ را با رویکردهای متفاوت آغاز کرده است.

فراهانی با بیان اینکه اهمیت دادن به بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت‌های موجود در این بخش باید در دستور کار بخش‌های مختلف قرار گیرد، تصریح کرد: در این بخش تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم کالاهای ایرانی را ساخته و به‌جای کالاهای خارجی پرهزینه، از آن‌ها استفاده کنیم.

وی استفاده از ظرفیت جوانان را یکی دیگر از ویژگی‌های مؤسسه اقتصادی زائر برشمرد و گفت: هر چند موانعی از جمله بی‌ثباتی قیمت‌ها در مسیر راه وجود داشته است اما با قدرت حرکت در مسیر رونق تولید را دنبال کرده‌ایم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.