کاهش ۱۱درصدی آمار ازدواج در قم طی سال ۹۷/ طلاق یک‌درصد کاهش یافت

شهر بیست/ مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قم گفت: در سال 96 شاهد ثبت هشت هزار و 799 واقعه ازدواج در استان بودیم، ولی آمار ازدواج در سال گذشته در استان قم، هفت هزار و 820 مورد بود و بر این اساس کاهش 11 درصدی در ازدواج در استان رخ داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش ۱۱درصدی آمار ازدواج در قم طی سال ۹۷/ طلاق یک‌درصد کاهش یافت
شناسه : 8691 | انتشار : ۰۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، سیروس سلامتی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم، اظهار کرد: در سال گذشته ۹۹۰ شرکت در استان ثبت شدند و تعداد ثبت شرکت‌ها نسبت به سال پیش از آن افزایش داشت.

سلامتی با اشاره به اسکن پرونده‌های ثبتی استان قم اظهار کرد: امحای اسناد در سازمان امکان ندارد و تمام پرونده‌های ثبتی در استان قم در ۱۰۰ سال گذشته اسکن شدند، هدف آن است که در صورت آسیب به ساختمان اداره ثبت اسناد استان این اسناد باقی بمانند و استان قم در زمینه اسکن اسناد ثبتی، رتبه نخست را دارد.

وی ادامه داد: ۶۶ دفتر ازدواج و ۲۲ دفتر طلاق در استان قم داریم، در سال ۹۶ شاهد ثبت هشت هزار و ۷۹۹ واقعه ازدواج در استان بودیم، ولی آمار ازدواج در سال گذشته در استان قم، هفت هزار و ۸۲۰ مورد بود و براین اساس کاهش ۱۱ درصدی در ازدواج در استان رخ داد، همچنین آمار طلاق در استان قم در سال ۹۶، سه هزار و ۲۰۱ مورد بود، اما این آمار در سال گذشته به سه هزار و ۱۵۱ مورد رسید و بر این اساس کاهش یک درصدی را در آمار طلاق در قم شاهد بودیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قم خاطرنشان کرد: نظارت بر دفاتر ثبت اسناد استان به صورت روزانه صورت می‌گیرد و تخلفات در این دفاتر به حداقل رسیده است.

نوشته های مشابه
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
دیدار شهردار قم با مدیرکل آموزش و پرورش استان/ تقدیر از مقام معلم
بهره‌مندی از تجربیات سازمان میادین میوه‌وتره‌بار تهران در قم
پایان عملیات اصلاح هندسی بلوار شهید سلیمانی
آسفالت آرامستان بهشت معصومه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.