مردم از خدمات شهرداری قم رضایت دارند

امام جمعه پردیسان با بیان اینکه خدمات شهرداری قم برای مردم ملموس بوده و از آن رضایت دارند، گفت: در پیشبرد کارها توجهی به حواشی رنج‌آور نداشته باشید و خروجی کارها در برابر مردم خواهد بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مردم از خدمات شهرداری قم رضایت دارند
شناسه : 83681 | انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام محمدرضا حامدی در دیدار با سیدمرتضی سقائیان‌نژاد و مدیران ارشد شهرداری قم، با تقدیر از فعالیت‌های شبانه‌روزی مجموعه شهرداری قم اظهار کرد: فعالیت‌های شهرداری قم برای مردم ملموس بوده و از آن شهرداری قم رضایت دارند.

وی با انتقاد از اینکه بعضی رفتارها که سبب تلخ شدن کام مردم می‌شود، افزود: تمام تلاش دشمنان در سال‌های گذشته از بین بردن امید میان مردم بوده و مسئولان نباید در زمین دشمنان به دنبال امیدزدایی باشند.

امام‌جمعه پردیسان امید را محرک جامعه دانست و خاطرنشان کرد: هر حرکتی که سبب از بین رفتن امید میان مردم شود، به‌طور قطع خیانت به کشور و جامعه است.

حجت‌الاسلام حامدی با بیان اینکه اقدامات شهرداری قم در سال‌های گذشته دیده می‌شود، تصریح کرد: مردم در برخوردهای مختلف رضایتمندی خود را از فعالیت‌های شهرداری قم اعلام می‌کنند و قدردان نیت خالصانه خدمت به مجاوران و مسافران شهر کریمه اهل‌بیت(س) هستند.

وی حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و حوزه علمیه را سه نگین شهر قم دانست و گفت: با وجود این ظرفیت‌ها زیبنده نیست که هر دستگاهی کار خود را کند و این محوریت‌ها باید در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها مورد توجه باشد و با همدلی و وحدت برای افزایش خدمات گام برداشت.

امام جمعه پردیسان با تأکید بر اینکه فرصت‌ها محدود است و باید از این فرصت برای خدمت نهایت استفاده را برد، افزود: در پیشبرد کارها توجهی به حواشی رنج‌آور نداشته باشید و خروجی کارها در برابر مردم خواهد بود.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.