پویش فرهنگی «خیمه‌های علوی» در قم برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم از برگزاری پویش «خیمه‌های علوی» همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) و روز طبیعت در قم خبر داد و گفت: اقامه عزاداری در بوستان‌ها در کنار برنامه‌های فرهنگی برای روز طبیعت پیش‌بینی‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پویش فرهنگی «خیمه‌های علوی» در قم برگزار می‌شود
شناسه : 83554 | انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌ سید احمد طباطبایی‌نژاد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های فرهنگی همزمان با ۱۳ فروردین‌ماه روز طبیعت، اظهار داشت: روز طبیعت امسال مقارن با سالروز شهادت امیرالمؤمنین(ع) بوده که برنامه‌ریزی‌هایی برای همزمانی این روز با روز شهادت پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان اینکه فضاسازی بوستان‌ها متناسب با سالروز شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) خواهد بود، ابراز کرد: در کنار فضاسازی سطح شهر، در بوستان‌ها نیز خدمات ویژه فرهنگی متناسب با این روز در نظر گرفته شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌ها از یک ساعت قبل و بلافاصله بعد از افطار به علت حفظ احترام و شأن سالروز شهادت اجرایی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه صوت بوستان‌ها به احترام روز و شام شهادت، حال و هوای عزاداری خواهد داشت، مطرح کرد: اقامه عزاداری در بوستان‌ها در کنار برنامه‌های فرهنگی برای روز طبیعت پیش‌بینی‌شده است.

طباطبایی‌نژاد همچنین از برگزاری پویش «خیمه‌های علوی» همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) و روز طبیعت در قم خبر داد و گفت: سازمان در بوستان‌های تراز قم غرفه هایی برپا کرده که با پویش #خیمه_های_علوی در تمامی این غرفه‌ها محفل عزاداری روز شهادت برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده هایی که در بوستان‌ها در دورهمی خود محفل روضه برپا می‌کنند، برای شرکت در پویش از خیمه علوی خود یک فیلم یک دقیقه‌ای گرفته و از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۲۰۶۹۸۳۲۰ یا آیدی @sfv_admin ارسال کنند و به بهترین شرکت‌کنندگان در پویش #خیمه_های_علوی سه کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا می‌شود.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.