آماده‌باش نوروزی ۵۰۰ آتش‌نشان قمی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آماده‌باش نوروزی ۵۰۰ آتش‌نشان قمی و ۱۰۰ دستگاه خودرو خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌باش نوروزی ۵۰۰ آتش‌نشان قمی
شناسه : 83218 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی زندیه با اشاره به فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار کرد: در سالی که گذشت اقدامات خوبی در سازمان آتش‌نشانی صورت گرفت و افتتاح بزرگ‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی کشور را در قم داشتیم.

وی افزود: این ایستگاه با داشتن ۱۴ آشیانه و زیربنای ۸۰۰۰ مترمربع، ایستگاه مادر یا ایستگاه پشتیبان محسوب می‌شود و با به‌روزترین استانداردهای جهانی در موقعیت مهم بلوار پیامبر اعظم (ص) حدفاصل حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران احداث‌شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: احداث سایت آموزشی آتش‌نشانی با مساحت ۲۲ و ۵۰۰ مترمربع یکی از موضوعات مهمی بود که برای آموزش همکاران و همشهریان مورد نیاز است و طراحی و مطالعات آن چهار تا پنج سال به طول انجامید و امسال توانستیم کلنگ زنی و شروع این پروژه را داشته باشیم.

زندیه با اشاره به بودجه این سازمان اضافه کرد: سال گذشته بودجه سازمان آتش‌نشانی ۱۷۰ میلیارد تومان بود که ۲۰ میلیارد آن درآمد خود سازمان بود و ۱۵۰ میلیارد از محل کمک شهرداری تأمین شد.

وی نقش‌آفرینی‌های نیروهای سازمان در موقعیت‌های مختلف را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در انتخابات، جشن‌های نیمه شعبان و چهارشنبه‌سوری همیشه آماده‌باش بوده‌ایم و در ایام نوروز و ماه رمضان نیز با ۵۰۰ نیروی عملیاتی و ۱۰۰ دستگاه خودرو در صحنه آمادگی کامل و استقرار لازم را در مکان‌هایی ازجمله بوستان‌ها، محل‌های اسکان، هتل‌ها و پارکینگ‌ها داریم تا ضمن پیشگیری از مشکلات، ایام خوبی را برای زائران، مسافران و شهروندان رقم بزنیم.

نوشته های مشابه
افتتاح مرکز عملیات بحران و پایگاه اورژانس قم
هتل «طلائیه» در قم به بهره‌برداری رسید
ساختمان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری قم افتتاح شد
بازدید رئیس سازمان محیط زیست از تالاب حوض سلطان
تأکید «سلاجقه» بر رسیدگی فوری به کانون بحرانی گردوغبار سراجه
سهم بیش از ۱۰۰ کیلومتری شهرداری در توسعه فیبر نوری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.