بهسازی میدان ۷۲ تن قم در آستانه بهار

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اهمیت میدان شهدای ۷۲ تن قم به دلیل قرار گرفتن در ورودی شهر، از بهسازی این میدان در آستانه بهار و ایام نوروز خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهسازی میدان ۷۲ تن قم در آستانه بهار
شناسه : 83086 | انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد وزیری روحانی با اشاره به اهمیت میدان شهدای ۷۲ تن قم به دلیل قرار گرفتن در ورودی شهر قم از سمت تهران و تردد بسیار این میدان اظهار کرد: به همین منظور برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهسازی و بهبود وضعیت سیما و منظر این میدان صورت گرفته است.

وی افزود: میدان شهدای ۷۲ تن یکی از مهم‌ترین میادین ورودی شهر قم است که در مرکز تردد مسافران زیادی از سمت پایتخت و دیگر نقاط کشور قرار دارد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به قرارگیری یک پایانه مهم شهر قم در نزدیکی این میدان تصریح کرد: در مجاورت این پایانه وضعیت سیما و منظر شهری شرایط مناسبی نداشت که منطقه سه شهرداری قم نسبت به بهسازی این محل اقدام کرد.

روحانی وزیری گفت: علاوه بر جابه‌جایی و نوسازی غرفه‌های شرکت‌های حمل‌ونقل توسط سازمان پایانه‌های شهرداری، در این محوطه به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال بهسازی ابنیه و فضای سبز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در فضای سبز محوطه میدان شهدای ۷۲ تن برای کاهش مصرف آب از گیاهان پوششی استفاده شده است، افزود: تلاش شده است در این محدوده از درختان مثمر و درختان سایه‌دار برای رفاه حال مسافران استفاده شود.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.