اجرای سالانه هزار پروژه شهری در قم

شهردار قم گفت: هر سال در شهر قم حدود هزار پروژه اجرایی می‌شود و ۸۰ درصد بودجه شهرداری قم ماهیت عمرانی دارد که در کشور این کیفیت بودجه بی‌نظیر است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای سالانه هزار پروژه شهری در قم
شناسه : 83080 | انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در گفت‌وگوی ویژه تلویزیونی که از شبکه نور قم پخش شد با اشاره به اینکه وظایف شهرداری‌ها بسیار گسترده است، اظهار کرد: شهرداری ۳۷۲ وظیفه دارد که در تمام آنها به طور مستقیم با مردم به صورت شبانه روزی درگیر است و اگر همراهی و همدلی شهروندان نباشد، شهرداری نمی‌تواند در امور خود موفق جلوه کند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی شهرداری قم در مناسبت‌های مختلف انقلابی و مذهبی و پذیرایی از زائران شهر کریمه اهل بیت (س) افزود: امسال جشن‌های نیمه شعبان تمام نشده بود که مشغول مدیریت و جمع آوری برف از معابر شهری شدیم. بلافاصله نیروهای خدمت‌گزار شهرداری برای پشتیبانی از برگزاری انتخابات آماده شدند و پس از آن برای اقدامات چهارشنبه سوری و ستادهای نوروزی مهیا شدیم.

شهردار قم با اشاره به درگیری شهرداری در مناسبت‌هایی مانند دهه کرامت، دهه مهدویت، ایام محرم، اربعین حسینی و … گفت: از تمام حمایت‌های شهروندان عزیز که به پشتوانه آن ما کارهای خود را پیش می بریم تشکر می‌کنم و این حمایت اگر پیدا کند کارکنان مدیریت شهری با دلگرمی به خدمات خود ادامه می‌دهند.

سقائیان‌نژاد با اشاره به مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های شهرداری در سال جاری تصریح کرد: هر سال بیش از هزار پروژه انجام شده و هزینه تمام اقدامات با مشارکت مردم تأمین می‌شود.

*انجام هشت هزار میلیارد تومان اقدامات عمرانی

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری قم به صورت کامل و صد درصدی محقق شد که هشت هزار میلیارد تومان از این بودجه ماهیت عمرانی داشت.

شهردار قم با اشاره به سهم ۸۰ درصدی اقدامات عمرانی از بودجه شهرداری قم گفت: در هیچیک از کلانشهرها و یا شهرداری‌ها کشور چنین کیفیت بودجه‌ای وجود ندارد که تدوین این بودجه بر اساس برنامه راهبردی شهرداری قم و با تصویب شورای اسلامی شهر صورت می‌پذیرد.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.