مبادی ورودی شهر قم پاک‌سازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح پاک‌سازی مبادی ورودی و خروجی شهر از پسماند با عنوان پویش ملی «مسیر سبز _ ایران پاک» همزمان با ایام پایانی سال خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مبادی ورودی شهر قم پاک‌سازی می‌شود
شناسه : 83053 | انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به پاک‌سازی ورودی شهر قم با حضور علاقه مندان و دوستداران محیط زیست در روزهای پایانی سال جاری اظهار کرد: با توجه به اینکه استان قم میزبان زائران و مسافران نوروزی است، ضرورت دارد حریم و اطراف شهر از پسماندهای عمرانی و ساختمانی پاکسازی شود.

وی افزود: هدف از اجرای طرح پاک‌سازی مسیر و معابر سطح شهر از ضایعات خاک و نخاله، بهسازی مسیرها و ایجاد منظری زیبا و مناسب برای شهروندان و زائرانی بوده که در شهر تردد می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به پاک‌سازی مبادی ورودی و خروجی شهر قم خاطرنشان کرد: در پایان هر سال با مشارکت بخش خصوصی از تمام ماشین‌آلات فعال در حمل‌ونقل و تعدادی از ادارات همکار که در این بخش مشارکت دارند، استفاده‌شده و یک روز به پاکسازی حریم و مبادی ورودی شهر از خاک و نخاله و ضایعات اقدام می‌شود.

میرابراهیمی با اشاره به اجرای پویش ملی مسیر سبز _ ایران پاک تصریح کرد: این پویش در استان قم با همکاری کارگروه مدیریت پسماند استان، استانداری و اداره کل محیط زیست برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.