طراحی ۶۰ المان شهری در جشنواره شهرنگار

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به برگزاری جشنواره شهرنگار، گفت: ۶۰ المان ماه، گنجشک بهاری و سرو همزمان با ماه رمضان و عید نوروز در سطح شهر نصب می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طراحی ۶۰ المان شهری در جشنواره شهرنگار
شناسه : 82494 | انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان امروز در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای هفته درختکاری اظهار داشت: هفت سال پیش همزمان با هفته درختکاری، پویش «درخت دوستی بنشانیم» توسط شهرداری قم آغاز شد و پس‌ازآن این طرح با تأیید وزارت کشور به کلان‌شهرها و شهرها ابلاغ شد.

وی آموزش به کودکان و نوجوانان را ازجمله برنامه‌های این هفته دانست و افزود: اجرای طرح ارغوان، طرح کاشانه و طرح اقاقیا ازجمله برنامه‌های هفته درختکاری در قم است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: همزمان با هفته درختکاری ۵۰ هزار اصله نهال بین شهروندان توزیع می‌شود که متقاضیان باید کلمه نهال را به سامانه ۳۰۰۰۱۳۹۷ پیامک کرده و مراحل ثبت‌نام خود را از طریق لینک ارسالی دنبال کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات و جشنواره‌های درختکاری همزمان با این هفته برگزار می‌شود، مطرح کرد: ششمین جشنواره شهرنگار با دریافت ۸۰۰ اثر از ۶۰ هنرمند برتر کشوری با المان‌های ماه، گنجشک بهاری و سرو در ورزشگاه شهید حیدریان در حال اجراست و برای نوروز و ماه مبارک رمضان اکران می شود.

جوادیان از برگزاری غبارروبی مزار شهدا توسط باغبان و کارکنان حوزه فضای سبز شهرداری قم همزمان با هفته درختکاری خبر داد و گفت: این مراسم معنوی روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.