مناطق شهر قم شناسنامه‌‌دار شدند

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از تدوین شناسنامه مناطق هشت‌گانه شهر قم خبر داد و گفت: شناسنامه مناطق شهر بر مبنای شاخص‌هایی نظیر جمعیت، جغرافیا، طبیعت، فرهنگ، هنر، بهداشت و درمان، مذهب، حمل‌ونقل، ورزش و گردشگری، آموزشی، رفاهی و تفریحی آماده‌سازی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مناطق شهر قم شناسنامه‌‌دار شدند
شناسه : 82332 | انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی با اشاره به ضرورت تدوین شناسنامه در سطح مناطق شهرداری، اظهار کرد: آمار و برنامه‌ریزی، یکی از ابزارها و مکانیسم‌های بنیادی در تحقق مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه آمار زیربنای تمام حرکت‌هایی است که در سازمان انجام می‌شود و معیاری برای ارزیابی عملکرد گذشته، حال و آینده است، افزود: به همین دلیل تهیه شناسنامه در سطح مناطق شهرداری امری ضروری بوده و حیاتی به نظر می‌رسد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: مسئله دیگر آگاهی شهروندان از موقعیت مکانی ادارات، مؤسسه‌ها، سازمان‌ها و نمایندگی‌های دستگاه‌های اقتصادی، عمرانی، رفاهی و درمانی محسوب می‌شود که با تکمیل و تدوین شناسنامه کامل مناطق این امر محقق شده است.

محمدرضاخانی تصریح کرد: شناسنامه مناطق شهر بر مبنای شاخص‌هایی نظیر جمعیت، جغرافیا، طبیعت، فرهنگ، هنر، بهداشت و درمان، مذهب، حمل‌ونقل، ورزش و گردشگری، آموزشی، رفاهی و تفریحی تدوین‌شده است و می‌تواند نقش بسزایی در مطالعات شهری و اقدامات پژوهشی داشته باشد.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.