تقاطع میدان مرجعیت به‌صورت سه سطحه احداث می‌شود

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: تقاطع میدان مرجعیت به‌صورت سه سطحه با دو روگذر مثبت یک و رمپ جهتی مثبت دو اجرایی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تقاطع میدان مرجعیت به‌صورت سه سطحه احداث می‌شود
شناسه : 82310 | انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، لیلی نیک خلق احمدی اظهار داشت: از ابتدای سال طراحی تقاطع‌های متعددی ازجمله میدان مرجعیت، زیرگذر کبیری، تقاطع زینبیه، میدان ارتش، زیرگذر امام موسی صدر و تقاطع زین‌الدین در دستور کار بوده است.

وی با اشاره به اجرای تقاطع میدان مرجعیت گفت: تصمیم‌گیری برای میدان مرجعیت بعد از چندین جلسه و بررسی نظرات، نهایتاً مصوب شد و تقاطع به‌صورت سه سطحه و یک روگذر در راستای بلوار جمهوری در تراز مثبت یک و یک رمپ جهتی در تراز مثبت دو و یک لوپ با قابلیت اضافه شدن در آینده طراحی شد.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم ادامه داد: دو لوپ اضافه شده با توجه به اینکه هنوز توافق انجام‌نشده، قصد اجرای آن را نداریم و اکنون نقشه فاز دو در حال طراحی است تا سال آینده بتوانیم به سمت کبیری استارت بزنیم.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در ادامه برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌ها در رینگ‌های ترافیکی است، ابراز کرد: با اجرای زیرگذر شهید کبیری و ایجاد ترافیک در میدان مرجعیت، احداث این تقاطع از اهمیت بالایی برخوردار است.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.