آمادگی شهرداری قم برای شرایط ناپایدار جوی

در پی کاهش محسوس دما و بارش برف و باران، شهرداری قم تمهیدات لازم به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب در شهر قم را در دستور کار قرار داده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی شهرداری قم برای شرایط ناپایدار جوی
شناسه : 82058 | انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، به‌دنبال اعلام هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر کاهش محسوس دما و بارش برف و باران در روزهای آینده، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در شهرداری قم، تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی در شرایط ناپایدار جوی اتخاذ و در دستور کار مناطق و نواحی شهرداری قم قرارگرفته است.

استقرار مخازن شن و ماسه در مسیرهای دارای شیب، لایروبی و پاک‌سازی مسیر انهار، آمادگی چاه‌های جذبی، سرویس سپتیک‌ها و مخازن جمع‌آوری آب‌های سطحی با فعالیت ۲۴ ساعته نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق هشتگانه شهر قم ازجمله اقداماتی است که در این زمینه به انجام رسیده است.

آمادگی ماشین‌آلات و تجهیزات خدمات شهری و آتش‌نشانی نیز از دیگر اقداماتی است که در این راستا به انجام رسیده و آمادگی شهر قم برای استقبال از نزولات آسمانی را در پی داشته است.

همچنین سامانه ۱۳۷ شهرداری قم نیز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ثبت گزارش مشکلات شهروندان در خصوص حوادث احتمالی نظیر آب‌گرفتگی معابر است تا در اسرع وقت رسیدگی و رفع آن در دستور کار مناطق و نواحی شهرداری قم قرار گیرد.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.