آماده‌سازی ۵۰ هزار جای پارک خودرو در مسجد مقدس جمکران

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در طول شبانه روز بیش از ۳ هزار نفر از نیروهای ستادی و پیمانی فعالیت دارند، گفت: ۱۶ پارکینگ و پارکسوار با ظرفیت ۵۰ هزار خودرو آماده‌سازی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌سازی ۵۰ هزار جای پارک خودرو در مسجد مقدس جمکران
شناسه : 82045 | انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری قم با رویکرد ارائه خدمات مطلوب و حداکثری و ایجاد شرایط میزبانی شایسته برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه از مراسم‌های سالیان گذشته آسیب شناسی صورت گرفت، مطرح کرد: برنامه‌ریزی کلان مراسم نیمه شعبان امسال از مهرماه انجام شد.
معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در طول شبانه روز بیش از ۳ هزار نفر از نیروهای ستادی و پیمانی فعالیت دارند، عنوان کرد: امسال تامین زیرساخت‌های خدمات رسانی به صورت جامع دنبال شده است.

جانشین شهردار در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم با اشاره به اینکه ۴۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) و رینگ مسجد مقدس جمکران نصب و بهسازی شد، خاطرنشان کرد: تامین آب، نگهداری و تنظیف این سرویس‌ها به صورت دائمی درحال انجام است.

اصفهانیان‌مقدم با بیان اینکه ۱۶ پارکینگ و پارکسوار با ظرفیت ۵۰ هزار خودرو آماده کردیم، تصریح کرد: در این پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها تسهیلات مورد نیاز زائرین آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام مناطق بجز منطقه ۷، در منطقه ۵ شهری معین هستند، یادآور شد: علاوه بر این خدمات از خدمت‌رسانی در سطح شهر قم نیز غفلت نشده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه مباحث امنیتی در دستورکار ویژه قرار دارد، ابراز کرد: بیش از ۵۰۰ موکب در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) درحال خدمت‌رسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه برای نظافت کارتن‌پلاست‌ها و مخازن تهیه شده و در مسیر قرار دارد، بیان کرد: موفقیت در این عرصه نیازمند همراهی و همکاری مواکب و مردم است که خوشبختانه اهتمام لازم از سوی مردم نیز وجود دارد.

اصفهانیان‌مقدم،  مباحث ایمنی موکب‌ها را مدنظر قرار داد و افزود: تیم‌های خدمات ایمنی و آتش نشانی از مواکب بازدید کرده و بیش از ۳۰۰ دستگاه کپسول آتش نشانی در اختیار مواکب قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برای برگزاری هر چه بهتر مراسم، همکاری خوبی با شورای تامین، نیروی انتظامی، راهور و قرارگاه ۱۹ دی داشته‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه گاردهای ایمنی در طول مسیر کشیده شده است، اظهار کرد: با این اقدام توانستیم مباحث امنیتی مسیر را تامین کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال باتوجه به شرایط مهیا شده در ستاد ملی نیمه شعبان، ۱۱ شهر و یک کلان شهر همکاری و مساعدت داشته‌اند، مطرح کرد: این همکاری در زمینه‌های مختلفی ازجمله حمل و نقل، اعزام پاکبان، ادوات آتش نشانی و … بوده است.

اصفهانیان‌مقدم با بیان اینکه تا این لحظه شاهد رضایت حداکثری از خدمات مجموعه مدیریت شهری بوده‌ایم، عنوان کرد: امیدواریم خدمات ارائه شده مورد قبول صاحب این شب نیز قرار گرفته باشد.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی برای شب نیمه شعبان، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مباحث مربوط به بحران‌های احتمالی را در دستورکار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه استقرار مخازن نمک در زیرگذرها نیز انجام شده است، تصریح کرد: تلاش داریم در صورت بارش برف و باران نیز بتوانیم خدمت‌رسانی مطلوبی به مردم داشته باشیم.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.