برگزیدگان دومین جشنواره رسانه‌ای «زائران کریمه» معرفی شدند

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه، برگزیدگان دومین جشنواره رسانه‌ای «زائران کریمه» معرفی و تجلیل شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزیدگان دومین جشنواره رسانه‌ای «زائران کریمه» معرفی شدند
شناسه : 81666 | انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان قم، آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره زائران کریمه (س) با حضور احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، ابوالقاسم مقیمی معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استاندار قم، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و جمعی از مسئولان در تالار شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

حمیدرضا جعفرزاده، دبیر دومین جشنواره زائران کریمه(س) ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: دومین دوره جشنواره زائران کریمه(س) از ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ با شرکت ۳۰ رسانه استان و تعدادی از کانال‌ها و صفحات فضای مجازی برگزار شد که طی آن بیش از ۵۰ اثر در بخش خبرنگاران دریافت شد که در بخش خبر آقایان محمد جهانگیریان و حسین حسینی طلب، در بخش گزارش هیفا پردل، رضا علیمحمدی اعظم ربانی به ترتیب رتبه اول تا سوم، در بخش اینفوگرافی مهدی هواسی، در بخش مصاحبه شیما احمدزاده جزو برگزیدگان این جشنواره بودند.

وی ادامه داد: در بخش رسانه ها خبرگزاری های ایرنا، ایسنا و مهر به ترتیب رتبه اول تا سوم، در بخش پایگاه های خبری قم پرس، تابناک قم و قم نا رتبه اول تا سوم و در بخش فضای مجازی کانال های قم آنلاین، نیروگاه تایمز و خبر فوری قم رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی بیان کرد: امام حسین علیه السلام کشتی نجات است و هر کسی در دریا اگر در حال غرق شدن است را نجات می‌دهد، چرا که مهمترین ویژگی کشتی نجات رساندن انسان به ساحل امن است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: معرفت را باید در محضر قمر بنی هاشم آموخت و آن حضرت با تمام سختی‌ها، با مشکلات برخورد کرد و با تمام توان در کنار امام خود ایستاد.

وی در ادامه گفت: وقتی راویان جریان کربلا را رصد می‌کنیم، اولین راوی امام سجاد علیه السلام است که آن حضرت در کوفه روایتگری کرد و آن را در حقیقت رسانه‌ای کرد و حضرت زینب سلام‌الله‌علیها نیز این کار را تحت لوای امام سجاد علیه السلام انجام داد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: امام سجاد علیه السلام چهره ظالم و مظلوم را تبیین کرد و امروز همگان مدیون کلام و بیان ایشان هستیم.

مؤمنی بیان کرد: ملت در صف ایستادگی و حفظ و حراست از نظام اسلامی و انقلاب در میدان حضور دارند و همگان باید در این راستا به وظیفه خود عمل کنیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی موجب خشم، ناراحتی و ناامیدی دشمنان خواهد شد افزود: ملت ما در همه صحنه‌ها برای پایداری انقلاب اسلامی در میدان حاضر است و در این انتخابات پیش رو نیز این گونه خواهد بود.

وی افزود: نماد انقلاب اسلامی، حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و مدرسه فیضیه است و باید در مراسم‌ها و راهپیمایی‌ها این مکان‌ها محل تجمع مردم باشد.

*گزارش تصویری آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه را «اینجا» ببینید.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.