قم در حوزه سیما، منظر و فضای سبز به استقبال ایام شعبانیه و نوروز می‌رود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: با فرا رسیدن ایام شعبانیه و عید نوروز، پروژه‌های فضای سبز در حاشیه و ورودی‌های شهر اجرا شده و به‌زودی به پایان می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم در حوزه سیما، منظر و فضای سبز به استقبال ایام شعبانیه و نوروز می‌رود
شناسه : 81105 | انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان از آماده‌سازی فضای سبز و سیما، منظر شهری در استقبال از ایام شعبانیه و عید نوروز خبر داد و اظهار داشت: با فرارسیدن ایام شعبانیه و سال جدید شمسی میزبان حضور گسترده زائرین حرم کریمه و مسجد مقدس جمکران و مسافران عید نوروز در سطح خواهیم بود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۵۰۰ پرسنل در حوزه فضای سبز و سیما و منظر شهری در قم افزود: اقدامات ویژه‌ای در بهسازی فضای سبز شهری، گل‌کاری میادین، فضای سبز شوارع و بوستان‌های سطح شهر به‌ویژه در محورهای اصلی ازجمله بلوار شهید سلیمانی، میادین شهری و اصلاحات شهری در دستور کار سازمان سیما،‌ منظر و فضای سبز شهری قرار گرفته تا بتوانیم خدمات‌رسانی بهتری به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان سیما، ‌منظر ‌و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه تاکنون۷۵۰ گل‌بوته‌ای کاشت شده است، تصریح کرد: پروژه‌های فضای سبز شهری با رعایت تمام محدودیت‌ها ازجمله منابع آبی و استفاده از عوامل سازگار انجام می‌شود و درتلاشیم تا یک ماه آینده این اقدامات را تکمیل و به پایان برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه بهسازی فضای سبز مبادی ورودی شهر در بزرگراه تهران، جاده قدیم تهران، عوارضی کاشان، جاده قدیم کاشان و جاده قدیم اصفهان از پروژه‌های مهم سیما،منظر و فضای سبز شهری است، گفت: بخش عمده پروژه سیما و منظر جاده قدیم تهران و‌ میدان شهید اوسطی و کاشت در حاشیه‌های شهر انجام شده است.

جوادیان با بیان اینکه بهسازی ورودی‌های جاده قدیم کاشان و اصفهان نیز در حال اجراست، یادآور شد: اجرای پروژه فضای سبز در‌ جاده ساوه و جاده اراک در دستور کار قرار گرفته و تا آغاز ماه شعبان تکمیل می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهسازی سرویس‌های بهداشتی، واحدهای خدماتی، نمازخانه‌ها، ظرف‌شویی‌ها و ‎مبلمان پارک‌ها در دستور کار ویژه مناطق هشت‎‌گانه قرار گرفته است.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.