۴ سامانه ثبت تخلفات در بلوار خداکرم راه‌اندازی می‌شود

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم از راه‌اندازی چهار سامانه ثبت تخلفات سرعت در بلوار شهید خداکرم خبر داد و گفت: این سامانه‌ها، سرعت را به‌صورت لحظه‌ای و متوسط ثبت می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۴ سامانه ثبت تخلفات در بلوار خداکرم راه‌اندازی می‌شود
شناسه : 80657 | انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحید محسنی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های حوزه حمل‌ونقل شهرداری قم برای کاهش حوادث و سوانح رانندگی، اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم در سال جاری، مدیریت و نظارت بر محورهای پرخطر شهر با استفاده از سامانه ثبت تخلفات توسط دوربین‌ها است و در ماه‌های گذشته ۵ سامانه در محور غدیر نصب‌شده که سبب کاهش حداقل ۵۰ درصدی تصادفات و سوانح رانندگی شده است.

وی یکی دیگر از اقدامات در این حوزه را نصب سامانه‌های ثبت تخلفات در محور پرتردد و پرحادثه شهید خداکرم دانست و افزود: چهار سامانه نیز در این سامانه نصب‌شده که در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم، هزینه اجرای این سامانه‌ها در محور شهید خداکرم را چهار و نیم میلیارد تومان برشمرد و ابراز کرد: این سامانه‌ها سرعت لحظه‌ای و متوسط را ثبت خواهند کرد و یکی از قابلیت‌های این سامانه‌ها کلاس‌بندی و آماربرداری انواع وسایل نقلیه است.

وی از راه‌اندازی این سامانه‌ها در دهه فجر و اعمال قانون از اول اسفندماه خبر داد و گفت: سامانه‌ها در فاصله دو کیلومتری از یکدیگر قرار دارند که با قابلیت محاسبه سرعت متوسط و میانگین، سرعت بالاتر توسط دوربین‌ها ثبت و اعمال قانون می‌شود.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.