برگزاری جلسه تأمین واگن مترو قم در وزارت کشور

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه مترو قم آماده بهره‌برداری بوده و فقط تأمین واگن برای آن باقی‌مانده است، گفت: به‌زودی نشستی در این زمینه در وزارت کشور برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری جلسه تأمین واگن مترو قم در وزارت کشور
شناسه : 78081 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد امیرآبادی فراهانی روند اجرای تعدادی از پروژه‌های مهم قم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: فرودگاه قم ازجمله پروژه‌هایی بود که تکمیل آن را به منطقه ویژه سلفچگان سپردیم که مجوزهای آن صادر شده و به‌زودی اجرای آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه مترو قم به اتمام رسیده است و به‌زودی با اعضای شورای شهر و شهردار مشهد در وزارت کشور نشستی خواهیم داشت تا بتوانیم ۲ قطار از آن‌ها قرض بگیریم، چراکه این پروژه آماده بهره‌برداری است و فقط تأمین واگن برای آن باقی‌مانده است که در صورت تحقق آن تا ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای تعیین تکلیف پروژه مونوریل قم نیز شهردار یک مشاوری را بکار گرفته است تا بر اساس سفر هیات دولت و دستور آقای رئیس‌جمهور مشخص شود که این پروژه تداوم یابد، متوقف شده یا تغییر کاربری داده شود و اتخاذ هر نوع تصمیم مسئولان استانی در این رابطه نیز منوط به اظهارنظر مشاور مذکور است.

وی تأکید کرد: یکی دیگر از بزرگترین پروژه‌هایی که در مرکز شهر قم داریم ادامه خیابان عمار یاسر تا میدان جمهوری و میدان سپاه است که شهردار در حال پیگیری آن است و تلاش می‌کنیم تا این پروژه که یک بازگشایی بسیار بزرگ در مناطق قدیمی قم است تا ۲۲ بهمن‌ماه به اتمام برسد.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.