مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد قم افتتاح شد

مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد طی مراسمی با حضور استاندار قم و جمعی از مسئولان ارشد استان افتتاح شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد قم افتتاح شد
شناسه : 77158 | انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، مراسم افتتاحیه مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد با حضور سیدمحمد آقامیری استاندار قم و جمعی از مسئولان در این مجتمع برگزار شد.

ذبیح الله عبداللهی فرماندار شهرستان جعفرآباد اظهار داشت: در مجتمع ادارات شهرستان جعفرآباد هفت اداره صنعت، معدن و تجارت،‌ میراث فرهنگی ،‌گردشگری و صنایع دستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی،‌ محیط زیست، راه و شهرسازی، کمیته امداد و راهداری از امروز رسماً کار خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: ساختمان مجتمع ادارات در ۲ طبقه واقع است و برای تعمیر و تجهیز آن سه میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: مدیران استانی باید اختیار لازم را به مدیران شهرستان جعفرآباد بدهند تا مردم برای امور اداری نیاز به مراجعه به قم نداشته باشند.

فرماندار جعفرآباد افزود: طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در شهرستان هایی که کمتر از ۷۰ هزار نفر جمعیت دارند نباید ساختمان مستقلی برای ادارات احداث شود و باید ادارات در یک مجتمع خدمت رسانی کنند.

وی ادامه داد: تاکنون استقرار ۲۶ اداره را در شهرستان جعفرآباد داشتیم که اکنون با افتتاح مجتمع ادارات تعداد آن ها به ۳۳ اداره رسید.

وی ابراز داشت: سه اداره باقی‌مانده که باید در جعفرآباد مستقر شوند شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، اداره غله و بازرگانی و اداره امورمالیاتی است.

صدور مجوز تاسیس درمانگاه شبانه روزی شهرستان جعفرآباد

استاندار قم در آیین افتتاح مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد گفت: صدور مجوز تأسیس درمانگاه شبانه‌روزی شهرستان جعفرآباد انجام شده و با تلاش مدیران این شهرستان در آینده‌ای نزدیک این درمانگاه افتتاح خواهد شد.

سید محمد آقامیری اظهار کرد: اتفاقی که امروز در این شهرستان رقم خورد اولین قدم برای ادامه راه جهادی مدیران برای رفع مشکل مردم در این نقطه از استان قم است.

وی افزود: ادارات شهرستان باید تمام وظایف ادارات کل را دارا باشند و ارباب رجوع نباید برای یک امضا از اینجا به مرکز استان مراجعه کند.

استاندار قم تصریح کرد: کارکنان ادارات شهرستان هم باید محل زندگی خود را به شهرستان منتقل کنند و کارمندانی که از کلان شهر به شهرستان‌ها منتقل می‌شوند از مزایای بیشتری بهره‌مند خواهند شد.

آقامیری در ادامه گفت: مصوبات مربوط به این شهرستان که ۴۵ روز قبل انجام شده است توسط فرماندار شهرستان پیگیری شود و طی دو هفته آینده نتایج با حضور مجدد اینجانب در شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج آن باید به اطلاع مردم رسانده شود.

شهرستان جعفرآباد از دو بخش قاهان و مرکزی تشکیل شده‌ که جمعیت رسمی شهرستان ۲۷ هزار نفر و جمعیت غیر رسمی آن ۴۰ هزار نفر است.

با مصوبه هیئت دولت و پیگیری های استاندار وقت قم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تشکیل شهرستان‌های جدید کهک و جعفریه در استان قم تصویب شد.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.