مشکل روشنایی معابر پردیسان پیگیری می‌شود

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه پیاده‌روسازی مطالبه عمومی مردم است، گفت: روشنایی معابر و کوچه‌های فرعی از دیگر دغدغه‌های ساکنان پردیسان است که پیگیری می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشکل روشنایی معابر پردیسان پیگیری می‌شود
شناسه : 76565 | انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری در حاشیه دیدار مردمی با اهالی پردیسان در مسجد حضرت زینب(س) اظهار داشت: اکثر مشکلات مطرح‌شده توسط شهروندان در خصوص بخش‌های تجاری بود که هنوز واگذاری آن انجام‌نشده است که از طریق اداره کل راه و شهرسازی در حال پیگیری برای رفع مشکل هستیم.

وی با بیان اینکه پیاده‌روسازی مطالبه عمومی مردم است، افزود: روشنایی معابر و کوچه‌های فرعی از دیگر دغدغه‌های مردم بوده که مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم ابراز کرد: در زمینه مصرف آب‌بهای مجتمع‌های مسکونی برای نگهداری فضای سبز درخواست مساعدت و همکاری شده که چون تعداد مجتمع‌ها در پردیسان زیاد است امکان اجرای آن برای همه مجتمع‌ها وجود ندارد، اما در تلاشیم تا حد امکان کمک‌رسانی داشته باشیم.

وی گفت: بهسازی اطراف مدارس، پیاده‌روسازی و آسفالت مدنظر قرار گرفته و در تلاشیم قسمتی از بودجه عمرانی سال آینده را برای ساخت پل شهید حججی، پیاده‌روسازی و آسفالت معابر و پیاده‌رو و کوچه‌های فرعی پردیسان صرف کنیم.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.