برگزاری تجمع‌های خودجوش مردم قم در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

به‌دنبال جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه، گروه‌های مردمی و اقشار مختلف جامعه در قم با برپایی تجمع‌های خودجوش و راهپیمایی به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) به محکومیت این جنایت پرداختند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری تجمع‌های خودجوش مردم قم در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
شناسه : 76346 | انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، به دنبال انتشار اخبار حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به بیمارستانی «المعمدانی» در غزه، شهر قم از نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه ۲۶ مهر شاهد برپایی تجمع‌های خودجوش مردمی در محکومیت این جنایت ددمنشانه است.

بر این اساس شماری از مردم انقلابی و ولایتمدار شهر قم در اقدامی خودجوش به خیابان‌ها آمدند تا انزجار خود را نسبت به جنایت هولناک شامگاه سه شنبه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه اعلام کنند.

اقشار مختلف مردم شهر قم با حرکت از خیابان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

راهپیمایان در حالی که پرچم‌های فلسطین، ایران و حزب‌الله لبنان را با خود حمل می‌کردند از عملیات طوفان الاقصی رزمندگان جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

مردم قم که در نخستین ساعات بامداد امروز نیز به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند و تاب تحمل مصیبت وارده به مردم مظلوم فلسطین را نداشتند، امروز هم حرکت خودجوش خود را به سمت حرم بانوی کرامت ادامه دادند تا در صحن امام رضا(ع) تجمع داشته باشند.

مردم همیشه در صحنه قم در حرم مطهر با سر دادن شعارهایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی خشم انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

شماری از راهپیمایان آمادگی خود را برای اعزام به فلسطین جهت یاری مردم مظلوم این کشور اعلام داشتند و چشمان بسیاری از بانوان حاضر در این تجمع از غم شهادت کودکان و زنان غزه اشک آلود بود.

همچنین تجمع رسمی مردم قم نیز عصر چهارشنبه در صحن امام رضا (ع) با سخنرانی امیر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

دانشجویان دختر و پسر با حضور پرشور خود در اجتماع مردم قم، فریاد دادخواهی ملت مظلوم فلسطین را سرداده و حمایت یکپارچه ملل و دولت‌های مسلمان از فلسطینی‌ها در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان او را خواستار شدند.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.