باغ‌موزه «دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم احداث می‌شود

رئیس مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح جدید مجموعه فرهنگی باغ‌موزه «دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم(ص) در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع و اعتباری بیش از هزار میلیارد ریال، گفت: این پروژه در آینده به یک موزه بین‌المللی تبدیل خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
باغ‌موزه «دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم احداث می‌شود
شناسه : 76058 | انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام محمد حسین فلاح‌زاده در مراسم افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۹ سرفصل پروژه‌ شهرداری قم در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، حمل و نقل، فرهنگی، فضای سبز، سرمایه‌گذاری و شهرسازی که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: کار اگر برای خدا و در جهت خدمت به خلق باشد از دید خداوند پنهان نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه فرهنگی خدماتی دین و زندگی در ۴ بخش خدمت‌رسانی می‌کند، مطرح کرد: بخش‌های این پروژه شامل پژوهشی، آموزشی، ترویجی و نظارتی است که با موافقت و امر رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز به کار کرده است.

رئیس موسسه موضوع شناسی احکام فقهی حوزه علمیه قم با بیان اینکه در این پروژه موزه دین و زندگی را خواهیم داشت، عنوان کرد: در آینده این موزه به یک موزه بین المللی تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات شهرداری، شهر در مسیر تحول قرار دارد، خاطرنشان کرد: چنین مسیری به خوبی قابل مشاهده است و لازم است بخشی از خدمات نظام و شهرداری برای مردم بازگو شود.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.