برای جلب رضایت مردم باید اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشت

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختلاف سلیقه همه‌جا وجود دارد، گفت: کار مردم در سایه وحدت و همدلی پیش می‌رود و برای جلب رضایت مردم باید از خواسته‌های خود کوتاه بیاییم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برای جلب رضایت مردم باید اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشت
شناسه : 76054 | انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد امیرآبادی فراهانی امروز در آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۹ سرفصل پروژه بزرگ شهری با اعتباری بالغ‌بر پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه عملکرد شهرداری قم در مقایسه سایر شهرها در ابعاد مختلف رضایت‌بخش است، تصریح کرد: در بسیاری از شهرها، شهرداری‌ها توان ادامه و تکمیل پروژه‌ها را ندارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم قم به صورت نسبی از عملکرد شهرداری و شورای شهر رضایت دارند، یادآور شد: شهرداری را نمی‌توان با سایر ادارات مقایسه کرد، چراکه تعداد مسئولیت‌ها و وظایف شهرداری با دیگر سازمان‌ها قابل مقایسه نیست.

وی اضافه کرد: اختلاف سلیقه همه‌جا وجود دارد اما کار مردم در سایه وحدت و همدلی پیش می‌رود، در نتیجه در مواردی برای جلب رضایت مردم باید از خواسته‌های خود کوتاه بیاییم.

امیرآبادی با بیان اینکه بخشی از مراجعه‌های مردمی در پردیسان برای کتابخانه است، خاطرنشان کرد: احداث کتابخانه در پردیسان با توجه به جمعیتی که در این منطقه سکونت دارد، ضروری است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم در کار فرهنگی نسبت به سایر سازمان‌ها و نهادها پیش‌رو بوده است، اظهار کرد: عملکرد سازمان فرهنگی شهرداری قم به‌خصوص در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت، مطلوب بوده است.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.