ضرورت آسیب‌شناسی فرایند اجرایی رویدادهای مذهبی قم

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم گفت: یکی از عوامل موفقیت شهرداری این است که در پایان تمام رویدادها، نحوه برگزاری برنامه‌ها آسیب‌شناسی و نقاط قوت و ضعف شناسایی و بر اساس آن، مراسم‌های بعدی برنامه‌ریزی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت آسیب‌شناسی فرایند اجرایی رویدادهای مذهبی قم
شناسه : 74786 | انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی ثابت از خدمات شهرداری در ایام اربعین تقدیر کرد و اظهار داشت: شهر قم شهر مناسبت‌ها بوده و گاهی در کمتر از چند ساعت باید چهره شهر تغییر کرده و متناسب با مناسبت آذین‌بندی شود.

وی اجرای مناسبت‌های ملی و مذهبی را در کنار انجام وظایف ذاتی شهرداری کار بزرگی دانست و افزود: ارائه خدمات و موفقیت در برگزاری مراسم‌های مختلف باعث شده توقع مردم و مسئولان از شهرداری زیاد شده و مجموعه شهرداری به‌صورت ۲۴ ساعته در میدان باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم تصریح کرد: یکی از عوامل موفقیت شهرداری این است که در پایان تمام رویدادها، نحوه برگزاری برنامه‌ها آسیب‌شناسی و نقاط قوت و ضعف شناسایی و بر اساس آن، مراسم‌های بعدی برنامه‌ریزی می‌شود.

وی هماهنگی بین حوزه خدمات و فرهنگی را در ایام محرم و صفر یادآور شد و گفت: امسال شاهد هماهنگی خوبی بین معاونت خدمات شهری و سازمان فرهنگی شهرداری بودیم که باعث اجرای موفق برنامه‌ها شد که این هماهنگی نتیجه رصد درست و مدیریت یکپارچه و هماهنگی بین دستگاه‌ها بود.

سبحانی ثابت خواستار تشکر و قدردانی از نیروهای بخش خدمات شد و تأکید کرد: خدمت به امام حسین(ع) خدمتی دلی است و در این مدت تمام اعضای شورا نیز حضورداشته و برای هماهنگی کارها نظارت و رسیدگی لازم را داشتند که جای تشکر و قدردانی دارد.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
انتقاد رئیس‌کل دادگستری از مخالفان مدیریت شهری/ تحول امروز قم در هیچ دوره‌ای نبود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.