تحول قم در یک دهه گذشته مشهود است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی ۱۰ سال اخیر اقدامات بزرگی در قم صورت گرفته ولی هنوز با نقطه مطلوب به‌عنوان آبروی جهان اسلام فاصله داریم، گفت: مراجع و علما در قم همیشه پشتیبان مدیران بوده‌اند و در موارد بسیاری که در استان به گره و بن‌بست رسیده‌ایم با حمایت این بزرگواران توانسته‌ایم مشکل را برطرف کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تحول قم در یک دهه گذشته مشهود است
شناسه : 74035 | انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد امیرآبادی فراهانی امروز چهارشنبه در آئین آغاز گام چهارم طرح بزرگ «قم در مسیر تحول» که با افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۷۰ پروژه بزرگ شهری همراه است، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری در قم اقدامات خوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه همدلی و همراهی خوبی میان مدیران استان وجود دارد، مطرح کرد: نتیجه و آثار این وحدت و همدلی در زندگی مردم مشخص خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه قم عقب‌ماندگی‌های تاریخی بسیاری دارد، عنوان کرد: طی ۱۰ سال اخیر اقدامات بزرگی در قم صورت گرفته است ولی هنوز با نقطه مطلوب به‌عنوان آبروی جهان اسلام فاصله‌داریم.

وی با اشاره به اینکه مراجع و علما در استان قم همیشه پشتیبان مدیران بوده‌اند، خاطرنشان کرد: در موارد بسیاری که در استان به گره و بن‌بست رسیده‌ایم با حمایت مراجع و علما توانسته‌ایم مشکل را برطرف کنیم.

امیرآبادی بابیان اینکه مردم قم صبور، همراه و کمک‌کننده هستند، تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا بهترین اتفاقات برای این مردم رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه خداوند فرصت خدمت به زائرین حرم حضرت معصومه(س) را به ما اعطا کرده است، یادآور شد: شکر این نعمت، خدمت هرچه بهتر به مردم است.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.