موفقیت شهرداری مرهون همراهی مردم است/ باید برای تقویت سرمایه اجتماعی تلاش کنیم

شهردار قم با بیان اینکه کشوری که نتواند از سرمایه‌های اجتماعی خود حفاظت کند مستعمره خواهد شد، گفت: تمام اقدامات شهرداری قم در سایه تلاش و همکاری مدیران استان و همراهی مردم صورت گرفته است، اگر بتوانیم اعتماد مردم را به دست بیاوریم و به کرامت آن‌ها احترام بگذاریم، یعنی در مسیر تقویت سرمایه اجتماعی گام برداشته‌ایم و منجر به استحکام و انسجام حاکمیت می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
موفقیت شهرداری مرهون همراهی مردم است/ باید برای تقویت سرمایه اجتماعی تلاش کنیم
شناسه : 74032 | انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد امروز چهارشنبه در آیین آغاز گام چهارم طرح بزرگ «قم در مسیر تحول» که با افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۷۰ پروژه بزرگ شهری همراه است، اظهار کرد: حفظ سرمایه‌هایی که در اختیار انسان است، رشد آن انسان را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع)، مطرح کرد: نهضت حسینی(ع) ارتباط مستقیمی با موضوع رشد انسان دارد.

شهردار قم با بیان اینکه سرمایه اجتماعی امروز بالاترین سرمایه است، عنوان کرد: شکل‌گیری تعاملات میان مردم در حقیقت می‌تواند رشد و تقویت حرکت‌ها را نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی به معنای اعتماد مردم به حکومت است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم اعتماد مردم را به دست بیاوریم و به کرامت آن‌ها احترام بگذاریم، یعنی در مسیر تقویت سرمایه اجتماعی گام برداشته‌ایم و منجر به استحکام و انسجام حاکمیت می‌شود.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه شهرداری‌ها از بدو تولد تا مرگ با مردم ارتباط دارند، تصریح کرد: خدمات شهرداری‌ها در سفره‌های مردم خودش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تلاش داریم به مردم بگوییم که ما قدردان شما هستیم، یادآور شد: برای تحقق این موضوع باید از فرصت‌هایی از جمله هفته دولت استفاده کنیم.

شهردار قم بابیان اینکه کشوری که نتواند از سرمایه‌های اجتماعی خود حفاظت کند مستعمره خواهد شد، ابراز کرد: امروز استقلال جمهوری اسلامی مدیون همدلی و همراهی مردم است.

نوشته های مشابه
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
استقرار شعبه تعزیرات حکومتی در سازمان میادین شهرداری قم
لزوم رعایت اصول و ضوابط حسابداری در سازمان‌های شهرداری قم
برنامه‌ریزی برای تکمیل مسیرهای دسترسی تونل غدیر
مسابقات شطرنج ویژه کارکنان شهرداری قم برگزار می‌شود
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.