افزایش ۱۰ برابری بودجه منطقه ۶ قم

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم با بیان اینکه امسال ۳۷۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی برای این منطقه پیش‌بینی‌شده است، گفت: بودجه این منطقه در طول سه سال گذشته ۱۰ برابر شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش ۱۰ برابری بودجه منطقه ۶ قم
شناسه : 73761 | انتشار : ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن در گفت‌وگویی پیرامون وضعیت اجرای پروژه‌ها در منطقه ۶ شهرداری قم، اظهار کرد: منطقه ۶ دارای بافت فرسوده و قدیمی به‌خصوص اطراف امامزاده ابراهیم(ع) است که از قدمت زیادی برخوردار بوده و حتی برخی از بافت‌ها ۴ هزار سال قدمت دارد.

وی با بیان اینکه این منطقه متأسفانه از نظر فضای سبز و سالن‌های ورزشی بسیار فقیر است و به‌رغم وجود ۲۴۸ هزار نفر جمعیت، فاقد یک استخر است، گفت: در انتهای سال ۱۴۰۰ تاکنون مأموریت‌هایی از سوی مدیریت شهری به این منطقه واگذار شد که شامل افزایش زیرساخت منطقه، توسعه فضای سبز، ایجاد مجموعه‌های فرهنگی و سالن‌های ورزشی بوده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم با اشاره به اینکه به لحاظ عمران، بودجه سال قبل ۱۰۰ در صد عملیاتی شد عنوان کرد: در اصلاح بودجه نیز در سال گذشته ۱۸ درصد افزایش در حوزه عمران داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بودجه سال ۱۴۰۲ این منطقه شهری ۱۰ برابر سه سال قبل رشد داشته است و در سال جاری ۳۷۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی و در مجموع نیز ۵۰۶ میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی‌شده است.

ترکمن با تأکید بر اینکه در سال گذشته ۲۰ هزار تن آسفالت در این منطقه توزیع و امسال نیز این رقم به ۳۲ هزار تن پیش‌بینی‌شده است، ابراز کرد: تا به امروز بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت در سطح منطقه توزیع‌شده است.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.