حمایت شهرداری قم از هیئت‌ها و مساجد در ایام عزاداری

عضو شورای شهر قم گفت: شهرداری قم اجرای برنامه‌های فرهنگی را در اولویت قرار داده و امروز در کنار توجه به توسعه و پیشرفت شهر به فرهنگ و تقویت هویت دینی و انقلابی مردم نیز توجه می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حمایت شهرداری قم از هیئت‌ها و مساجد در ایام عزاداری
شناسه : 72660 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن طلایی با اشاره به اهمیت تکریم شعائر اسلامی و ملی، اظهار داشت: امروز با توجه به توطئه‌های دشمنان، وظیفه مدیران سنگین شده و باید در سنگر فرهنگ نیز با قوت و قدرت فعالیت کنند.

وی، اقدامات مدیریت شهری در حوزه فرهنگ را یادآور شد و افزود: شهرداری قم اجرای برنامه‌های فرهنگی را در اولویت قرار داده و امروز در کنار توجه به توسعه و پیشرفت شهر به فرهنگ و تقویت هویت دینی و انقلابی مردم نیز اهمیت داده و شورا نیز از برنامه‌های شهرداری حمایت می‌کند.

عضو شورای شهر قم، مهم‌ترین کار شهرداری و شورا را حمایت از برگزاری برنامه‌های مذهبی و دینی دانست و بیان کرد: باید برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با مدیریت و مشارکت حداکثری مردم انجام شود و مدیریت شهری تنها بستر لازم برای اجرای برنامه‌ها را فراهم کند.

وی، حمایت از مساجد و هیئت‌های مذهبی را در ماه محرم و صفر یادآور شد و بیان کرد: امسال شهرداری قم با توجه به تدوین دستورالعمل حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی با مدیریت قوی‌تری بستر لازم برای برگزاری مراسم عزاداری هیئت‌های مذهبی و مساجد را در سطح شهر فراهم کرده است.

طلایی با محکوم کردن توهین به قرآن و شعائر اسلام گفت: توهین به هر مکتب و دینی در اسلام نکوهش شده و دشمنان بدانند حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری روزهای تاسوعا و عاشورا نشان می‌دهد هیچ تبلیغات و توهینی نمی‌تواند مردم را از مسیر اسلام و امام حسین(ع) دور کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم در پایان با قدردانی از زحمات کارکنان شهرداری در تمام معاونت‌ها و سازمان‌‌ها گفت: امسال شاهد برگزاری پرشور و هماهنگ برنامه‌های عزاداری در تمام نقاط شهر بودیم و باید به مدیریت شهری و شهرداری خدا قوت گفت.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.